Wie herkent dit? Ik zit nu op dag 6 na tp van mn morula cryo en heb sinds een klein uurtje echt een nare lage rugpijn die naar mijn onderbuik/lies rechts uit straalt. Je gaat je echt alles in je hoofd halen... je leeft tussen hoop en verlangen, maar als ik reeel na denk weet ik ook dat het gewoon een normale lage rugpijn kan zijn. Maar voor mijn gevoel lijkt t te veel op een ongi lage rugpijn en dat kan helemaal niet aangezien ik niet ongi kan worden doordat ik progynova en utrogestan gebruik (althans de gyn zegt dat ik dus niet ongi kan worden zolang ik dit gebruik) Last van een punctie kan ik ook niet hebben omdat die alweer een goede 3,5 maand geleden is Maar goed, wie is er bekent met lage rugpijn ong een week na een tp van een cryo? Ben gewoon zo bang dat t weer niet goed is. Liefs
Ik heb het altijd na iedere terugplaatsing. Zegt niets over een goed of slecht resultaat. Heb het gehad met een negatief resultaat en met een positief resultaat. Was iedere keer overtuigd dat het niet raak kon zijn. Hoelang moet je nog wachten?
@Elvira: Tja ik heb ieder ekeer andere klachten dus waart vandaan komt kan gewoon 2 kanten op gaan. Ik heb de 9e een cryo van 5 dagen oud terug gekregen. Volgens het ziekenhuis mag ik de 23e pas testen.
Hallo dames, Ik wou ook even reageren omdat ik 26 juni een tp heb gedah van een cryo die niet meer telbaar was in hoevel cellen het was.. Flink doorgegroeit dus.. Maar tijdens de tp kon de gyn mijn bms niet zien via de echo van de buik maar ze had eerst natuurlijk wel gekeken via de inwendige.. Toen ze 'm terug ging plaatsen zei ze ik weet zkr dat ik goed zit en geen zorgen maar eerst heel hard heen en weer gegaan met die nare eendebek daarna zoiets zeggen ik was niet echt overtuigd.. Na 3 dagen had ik heel weinig bloedverlies iedere x weer een druppeltje.. Jeuk etc ik kreeg goede hoop en 11 dagen naar de tp mocht ik testen precies die ochtend ong geworden.. Nou ben ik daar wel overheen maar wrm ik dit hier schrijf ik heb erg pijn als we gemeenschap hebben met mijn man.. En dan hoog in mijn vag.. Ik weet het eventjes niet meer maar ik moet de 23e by de gyn zijn.. Ongemak lichamelijk is dit het enige.. Van die lage rugpijn die naar je lies trekt heb ik ook altijd last van maar by mij in 4 jaar tijd byna nog geen zw geweest.. Heel veel sterkte!! En ik hoop op Roze voor allen
Hi Flippo, Ik had dat ook vanaf 4 dagen na de TP van mijn verse emmie eind vorige maand. Ze zeggen dat het een goed teken is en dat het met innesteling te maken heeft. Helaas was dat bij mij uiteindelijk niet zo. Ik ben 11 Juli (op de officiele testdatum) door de Utrogestan heen ongesteld geworden. Het is niet altijd zo dat de Utro een menstruatie tegen houdt. Het is moeilijk he, al die onzekerheid? Ik hoop dat het voor jou een goed teken is! succes! Liefs, RooDje
@Roodje: Ik weet dat urtro alleen je ongi niet tegen houd aangezien ik bij mijn verse tp ongeveer 5 dagen na tp al ongi werd door de utro heen. Nu in mijn cryo "cyclus"is dat anders... Ik heb geen eisprong gehadm heb een maand decapeptyl gespoten en provera geslikt, daarna ben ik naast de deca progynova gaan slikken om een dik baarmoederslijmvlies te krijgen en later utrogestan gaan gebruiken en de decapeptyl gestopt. Omdat ik progynova en utrogestan gebruik word je niet ongesteld, dit is net als dat je de pil door slikt zeg maar zoals mijn gyn uit legde... ik heb nu dus gewoon helemaal geen cyclus maar alleen kunstmatige hormonen die het baarmoederslijmvlies in tact houden. Ik word dus ook pas ongi als ik er mee stop eerder niet.
Jeetje wat heftig! Je weet dus pas echt of het gelukt is op de officiele testdatum. Moet je thuis testen of mag je een bloedtest doen in het ZH?
Moet jammer genoeg zelf thuis een test doen In het UMC doen ze geen bloedtest standaard jammer genoeg maar ja... het is niet anders jammer genoeg! Zit nu 8 dagen na TP van een 5 dagen oude cryo... Nog ff spannend dus
En je huisarts?... Misschien mag je daar wel een bloedtest doen. Lieverd ik hoop zo dat het weg trekt en of dat je zwanger bent zou nog mooier zijn! Ik draai duimen he meis dat weet je! xxxx
Wat spannend weer, vindt die wachtweken zelf ook zenuwslopend.. Had zelf na mn eerste cryo tp ook veel last van buikpijn zodat ik zeker wist dat het niet raak kon zijn... Was echter wel zo... Het is echter elke keer ander, vooral ook omdat je de progynova en utrogestan gebruikt... Heb je ook pregnyl gezet?? Ik begon nl rond dag 10 stiekem te testen met de kruidvat 2 voor 5 euro... En als ze donker worden dan is dat natuurlijk een goed teken.. Heel veel succes
Oowwhhhh.......wat een ellende eh die wachtweken!!! pfftt.....vond dat het meest verschrikkelijke van het hele traject. Maar ik heb zelf 5 dagen na de TP ontzettende ongiklachten gehad. Lage rugpijn, ongibuikkrampjes. Was er van overtuigt dus ook gewoon ongi te worden. Toen op dag 7 ook nog eens bloedverlies. Maar ben nu toch zwanger. Ik mocht 11 dagen na de TP myn bloed laten testen in het zkh. Maar heb zelf op dag 10 een kruidvast test 2v5 gedaan een een cleurblue ( vroege ) en die knalde ervan af!!!!!! Ik duim ontzettend dat dit een mooie plakkert is Flippo, succes met het wachten!!!!
@Elize: Idd 10 na tp (kreeg m 9 juli terug de cryo) Officieel mag ik van t ziekenhuis 14 na tp pas testen dus komende maandag... We slikken en proppen nog ff door dus en test maandag weeR!
Ik zit op wd 9...weet dus precies hoe je je voelt . Ik mag een dag later testen. Volgens de gyn zei op dag 12 negatief testen zelfs nog niks, al geloof ik daar zelf niet zo in.... Heb bij deze poging al vroeg getest (vanmorgen) en negatief, maar wel licht positieve ovutest (heb ik normaal niet)
een vriendin van me die nu ruim 25 weken zwanger is (7e tp) teste 10 na tp negatief, 12 na tp heeeel licht posi (tuurstreepje) en 14 na tp redelijk posi Dus we moeten hoop blijven houden... Wel spannend want we mogen dan ong even laat testen! Hou je me op de hoogte??
Wauw zulke verhalen wil ik meer horen . Weet je toevallig ook welk merk dat was ? Welke heb jij gebruikt? Ja ik laat het wel weten, jij ook? Ga je komende dagen nog testen of wacht je nu tot maandag? Ik denk dat ik nu toch maar elke dag een testje doe. Vorige tp's gewacht tot testdag, maar nu ander gevoel daarover.
Ik heb KV2v5 gebruikt Vriendin van me clearblue. Ik wacht nu rustig af tot maandag geen zin in nog meer teleurstellingen om eerlijk te zijn Moet wel zeggen nu ik nu nogmaals mn test bekijk zie ik een zeeeeer licht streepje staan! maar goed of dat mijn verbeelding is hahaha ik waag het er niet op
Ik heb vanmorgen weer getest, was omowit... Ook heb ik een beetje bruine afscheiding, nouja beige door de progesterontabletten..... Dat is voor mij altijd een teken dat de menstruatie er aan zit te komen. Mag dinsdag nog eens testen en dan definitief stoppen met de hormonen. Dus ja weet 99% zeker dat ook de 4e terugplaatsing weer mislukt is.. Waarom?? Vraag ik me steeds af. We hadden daarvan gewoon 3 keer een blastocyste en 1 keer een stadium ervoor (op dag 4), dus echt goede embryo's. Maar dat zegt blijkbaar niks . Hoe is t bij jou Flippo?
Momenteel aan het werk in mn nachtdienst.... De 19e schreef ik dat ik een omo witte test had... Nou vrijdag had ik een licht posi test! Zaterdag idemdito... Toen ik vanavond (zondag avond) teste met avondurine en veel gedronken had... stond daar in eens een echt duidelijke streep! Morgen is mn officiele testdatum (maandag de 23e) dus als ik smiddags wakker word zal ik testen (dat is immers mijn "nachtrust" haha Ben zooo bang dat in eens t streepje weg gaat zijn ofzo! Maar goed maandag middag post ik wel een foto van de test... of ie nu posi of nega is! Spannend!!!! Truste iedereen nog ff... ik moet nog 1 uur werken en dan kan ik lekker richting mn bedje