Verloop na kijkoperatie.. :-)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Yolien, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolien

Yolien Actief lid

8 mrt 2011
    113
    2
    18
    Werkzaam bij parfumerie Douglas
    Groningen
    Lieve dames,

afgelopen donderdag heb ik een kijkoperatie gehad ( omdat ik in een jaar maar 1x ongesteld ben geweest en een kinderwens heb), uitslag daar van is dat mijn linker eierstok niet goed doorgankelijk is en maar voor 30% werkt, de rechter was helemaal oke! hoeraaa!

Nu heb ik sinds vrijdagavond veel bloedverlies, het lijkt wel op ongesteldheid maar dan echt helderrood bloed telkens.
    Ik ben na het stoppen met de pil maar 1 keer uit mezelf ongesteld geworden en daana nog een keer middels tabletten (opwekken menstruatie voor de operatie).
    Ik heb ook al met het ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze dat het kan voorkomen dat je vloeit na de operatie.
    Nu vraag ik mij af... zijn er meer van jullie die dit hebben meegemaakt?
    En zijn er ook dames waarbij de menstruatie weer normaal op gang is gekomen door het doorspoelen van de eileiders?

Lieve groetjes, Jolien

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb dinsdag de kijkoperatie gehad en vloei ook nog steeds helaas. Ik ga er van uit dat het bij mij niet zo is dat mijn menstruatie vanzelf weer op gang komt. Ik heb nl PCOS waardoor ik minder vaak menstrueer. Succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina