Een vraagje: Ik heb donderdag hsg onderzoek gehad. Nu heb ik nog steeds last van bloedingen/ contrastvloeistof (het is rood in ieder geval). Is dit normaal, hebben anderen dat ook gehad? Verder lijkt het er ook op dat ik een eisprong gehad heb want mijn temp is plotseling omhoog (zo hoog als hij meestal na de eisprong is). Dit zou dan te vroeg zijn, maarja een lichaam kan raar doen natuurlijk. Wel balen als hij dus geweest is, dan is deze ronde alweer verloren... Verder heb ik nergens last van en voel mij gewoon prima, maar vind dat bloedverlies wel raar eigenlijk.
Hoi Ster, Ik had na de hsg wel wat bloedverlies. Maar ik denk dt jij het wel ff in de gaten moet houden dat je geen koorts hebt. Sterkte Groetjes Minou
@ster Hoe gaat het nu met je? Ik vind die hoge temp wel erg toevallig nu zo vlak na het HSG onderzoek. Is het verhoging of echt koorts, want in dat laatste geval zou ik even kontakt opnemen met de dokter. Mirre
Gister aardig last gehad en vanmorgen ook; maar sinds vanmiddag geen bloedverlies meer (helder slijm) gelukkig. De verhoogde temp blijft, maar is geen koorts niveau(36,6). Dus ik denk dat er toch een soort eisprong is geweest/ of dat mijn lichaam even van slag was door onderzoek Deze ronde tel ik maar even niet mee en de volgende ronde ga ik er weer tegenaan De na- reactie van zo'n onderzoek viel mij wel tegen en had ik niet op gerekend omdat ik het onderzoek zelf vond meevallen. Morgen ga ik voor de uitslag hsg en kan ik meteen de na- reactie melden (checken of dit normaal is).
Hey lieverd, heb helemaal gemist dat je al geweest bent. Fijn dat het onderzoek op zich je is meegevallen. Wel balen dat het zo'n nare nasleep heeft. Ik hoop dat je vandaag meer duidelijkheid en goed nieuws hebt gekregen. Dikke knuffel