Lichamelijke reacties ontpillen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Claudia88, Oct 18, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Poeh.. Ik voel mij echt belabberd. Misselijk, hoofdpijn, verschrikkelijke rugpijn. Hoort dit bij het ontpillen of heb ik gewoon een griepje in de maak?:D

Kan het me niet herinneren van jaren terug, maar volgens mij reageer ik vrij heftig op de Zoely pil of beter gezegd als ik ermee stop.. Herkent iemand dit?

2. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
    Zo voelde ik me vorige maand ook (1e maand na stoppen pil) en vooral na mijn eisprong. Hoe lang ben je nu gestopt? Dit kunnen ook progesteron dingetjes zijn nu je weer je eigen hormonen ervaart

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113

Ik ben nu 1.5 week gestopt, dus heel recent. Maar het hoort erbij dus, dit had ik de eerste keer echt niet. Ligt misschien aan welke anticonceptie je gebruikt.

4. Deniseje3

Deniseje3 Bekend lid

Feb 2, 2019
    654
    504
    93
    Female
    Ik had hier na de pil ook mega veel last van!
    Na het stoppen nuvaring iets minder, alleen bleef ik hier lange cyclussen op na houden, 36-50 dagen.. terwijl ik normaal stipt 28 dagen had.

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,662
    27,308
    113
    Female
    Heb bijna een maand afschuwelijke hoofdpijnen gehad. Vreselijk! En misselijk idd.
    Gelukkig bij t doorbreken van de menstruatie voelde ik mij echt een stuk beter.

Om die reden ben ik na de bevalling ook niet meer aan de hormonale anticonceptie gegaan. Idee dat ik dat ik weer moest ontpillen stond mij zo tegen!

Share This Page