Ja.. en het stomme is eigelijk dat ik dit helemaal niet herken bij mezelf. Toen ik de pil nog slikte deed ik het heel graag en daarna ook nog wel, maar sinds 2weken heb ik er helemaal geen zin meer in. Ik heb het nog wel gedaan, maar dan dacht ik echt.. lalalala (hihi) erg hé?? Zijn er nog meer meiden waarbij de sekslust is verdwenen.. hihi?? Ik snap er echt niets van.... xxxxx
Bij mij is de lust wel minder geworden nu we een aantal maanden bezig zijn voor een beebje... heb ook soms echt geen zin maar dan is het wel 'de tijd' dat er geklust moet worden! Het voelt dan soms wel als een verplichting... gelukkig niet alle keren maar minstens wel 1 of 2 dagen tijdens vruchtbare periode is het niet bepaald stomende sex bij ons.. Denk dus dat het bij mij komt door het gevoel van 'daar gaan we weer, nu moet het lukken!'
het kan wel heel goed zijn dat je minder zin hebt omdat het MOET eigenlijk. ik heb daar eigenlijk geen probleem mee. je moet denken het is fun en lukt het nu niet dan is het de volgende keer mss. ik heb altijd zin. waar ik ook ben haha
ohh dat heb ik ook wel hoor ... en wij willen echt heel graag een kleintje maar als ik geen zin heb dan doe ik het ook echt niet want dan heb ik er geen lol aan en voel ik me daarna ook niet zo goed ...(ik heb het weleens gedaan toen ik geen zin had en het was geen succes zelfs mijn vriend die merkte het en dan is het niet leuk meer )
Gun jezelf de tijd in elk geval, maak het wat relaxter zoals kaarsjes, lekker eten, rustig muziekje, lekker praten etc etc... nu wij voor het eggie bezig zijn ben ik vaker moe en heb minder zin maar met wat meer aandacht gaat het wel oke nu
Ik merkte het deze maand aan mezelf. Ik had het even gehad met zwanger worden, iedereen om me heen wordt maar zwanger of moet bevallen. Toen mijn ovu test deze maand positief was lukt het me maar niet om in de mood te komen, op de een of andere manier werd het een moetje. Wij hebben elke avond op de slaapkamer nog kaarsen aan om wat te kletsen of wat dan ook Nu de vruchtbare dagen voorbij zijn gaat alles weer vanzelf, FRUSTREREND !!!!
Ik ben er nog niet bewust mee bezig om zwanger te raken, dus bij ons is het nog geen verplichtnummertje.. vandaar dat ik er niets van snap.. Ik snap dat als je er lang mee bezig ben.. het minder leuk word, maar geld voor mij nog niet!!
Hier ook! Vooral nu we zo onderhand een jaar bezig zijn... Maar voor en na de vruchtbare dagen is het een stuk gezelliger. Gisterenavond byvoorbeeld.... avonddienst tot 23 uur... gezellig de dienst overdragen terwijl ik steeds met de gedachte zat "ik moet dadelijk nog op stok!" Het is dus een latertje geworden hihihi! Groetjes Cyntje78
Voor mij is dit heel lang een probleem geweest. Ik zit in mijn tweede lange relatie. Heb gemerkt dat ik in het begin heel veel zin heb, maar dat het later minder wordt. Dat is een van de redenen dat mijn eerste relatie stuk is gelopen. Gelukkig heb ik nu een man die er geen punt van maakt en eerlijk zegt dat hij ook echt niet altijd zin heeft. Maar het heeft me wel heel lang heel onzeker gemaakt. Het had bij mij ook niks te maken met het wel of niet slikken van de pil. Het maakt wel dat ik nu extra alert ben op de vruchtbare dagen, want een vast gemiddelde van 3 keer in de week zit er bij ons echt niet in.
Helemaal herkenbaar. Hopelijk gaat het geen maaaaanden duren voor ik aantel want dan ben ik het 'verplichte' oog spuug zat. Gelukkig is viendlief ook niet zo'n overdreven sex-beest
bij mij is het erger geworden,, alleen de periode dat ik even zwanger was had ik plots geen zin meer. dusssss wie weet en ik heb net als vele even wel periodes gehad waar ik zoiets had van ik wil helemaal niet meer proberen vind het niets meer aan dat geklus rond de eisprong..
Oh dus ik ben niet de enige die daar last van heeft hahaha! Vind het eigenlijk een beetje triest van mezelf, maar zo rond mn eisprong had ik gewoon totale tegenzin. Zo zal het wel lekker opschieten ahum...
psies zo!! alleen nu gelukkig steeds vaker en leuker weer, en niet omdat het moet want dat werkt bij mij toch niet!!(misschien omdat ik nu in een wat rustiger vaarwater zit en weer oprecht gelukkig ben!)kan je je heel rot over voelen maar blijkbaar zijn er dus meer!