Laatste 'eigen' kans

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sylcor, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Hoi dames,

Ik kom weer even klagen (schaam schaam)
    Volgens de banner moet ik dit weekend mijn NOD hebben of helaas mijn ongesteldheid als ik uitga van 29dgn...
    Dat houd in dat het onze laatste kans is om het zelf te proberen.
    Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie positief was omdat ik dacht dat ik in het weekend van 2 oktober wat rekbaar slijm had gezien. We hebben ons uiterste best gedaan wat betreft het klussen. Ik bleef dus posotief en duimen dat het net voordat we een jaar bezig zijn toch zelf zou lukken. Nu komt het weekend toch echt heel erg dichtbij en zakt de moed me even in de schoenen. Ik heb nog nergens last van. Hoeft ook nog niet, maar ja he kan wel.
    Af en toe denk ik dat ik af een toe eens een steekje, krampje prikje in mijn buik heb, maar heb een luie darm en zit dus ook regelmatig een beetje verstopt wat me ook weer een apart gevoel geeft. Toch denk ik dat het anders is...die pijn... Maar Heb echt niet het gevoel dfat het eventueel met een zwangerschap te maken heeft. In mijn pauze op mijn werk heb ik testen gehaald bij de kruidvat, die zou ik zaterdagochtend willen doen, maar ergens wil ik het niet, durf ik het niet of kan ik niet......
    Het jaar is bijna voorbij en dus ook mijn kans om zelf een kindje te mogen maken. Ben nu eigenlijk zooo verdrietig, zo ken ik mijzelf niet. Had niet verwacht dat het zo'n inpact zou hebben. Ik bedoel waarom was ik vorige maand niet zo verdrietig???

Sorry voor dit megaverhaal, zit te neuzen hier op het forum en kreeg ineens de drang om dit kwijt te willen...
    Bedankt voor het lezen..

Liefs Syl

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hey meissie,

ik snap hoe je je voelt
    alsof je eigen lichaam je in de steek laat
    durfde de afgelopen ronde ook niet te testen,
    want was gewoon aan het wachten tot ik ongesteld zou worden voor mijn hsg, en toen was het ineens 17 dpo, posi test, maar helaas bleef het niet plakken

misschien is het toch wel raak bij je
    maar als het niet zo is, denk er dan aan dat je met hulp veel sneller zwanger zal raken, dan als je nog langer zelf aan zou moeten 'klooien'

daar probeer ik me ook aan vast te houden
    en als je met hulp zwanger raakt, krijg je ook veel meer echo's en wordt de kleine goed in de gaten gehouden, dus dat is ook wel een pluspunt :)

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik kan het me voorstellen lieve meid, en het is goed dat je je hart even goed lucht. Ik hoop en duim uiteraard voor je dat je een posi test hebt het weekend en mocht dat niet zo wezen dan hoop ik dat je met de mmm heel snel zwanger mag zijn. Heel veel sterkte en moed toegewenst, en wil je je hart luchten gewoon doen.

4. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hey Syl,

Gelukkig kun je hier je hart luchten en vind je altijd wel een luisterend oor.

Ik wil je heel veel kracht toewensen morgen tijdens het testen.

Liefs,

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.....doet me goed...

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    het hele weekend voel ik me al raar.....zit constant hier op het forum en maak mezelf echt gek zo...
    Heb nog nergens last van dus denk dat ik morgenochtend maar even een testje doe. Als hij negatief is hoop ik dat ik het los kan laten en dat mijn ongi zich snel aandient zodat we snel weer verder kunnen aan de volgende ronde met behulp van de MMM

7. babylover21

babylover21 Actief lid

3 jul 2009
    135
    0
    0
    Meid,, hoe is het met je?? Al een testje gedaan?

8. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ja heb vanmorgen een test gedaan en helaas alleen het controle streepje te zien....

9. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    en vandaag ongesteld geworden na 40 dgn....

dus a.s. maandag op naar de gyneacoloog:(

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Je kans om zelf een kindje te mogen maken is niet voorbij. Misschien dat jullie met een klein beetje hulp toch zelf zwanger kunnen worden. Zo is het bij mij ook gegaan.

Maar ik snap je verdrietige gevoel meid, maar bedenk dat de stap naar de gynaecoloog jullie weer een stuk dichter bij jullie wens brengt.

Heel veel succes!

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik snap volkomen wat je voelt, heb het eerst een jaar zelf geprobeerd. Begin dit jaar hadden we de hoop dat het allemaal zou lukken met hulp van medicijnen. Het ook paar maanden zelf moeten proberen. Bij ons is het niet gelukt, sta dus nu voor iui.

En ook ik vind het moeilijk om niet op de natuurlijke manier zwanger te worden. Want het is iets wat je hoopt dat het vanzelf gaat.
    Maar je hebt misschien wel eerder kans op een zwangerschap.
    Het heeft mij ook wel weer rust gegeven om te weten waarom het niet lukt.
    Succes in de mmm.

12. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    nogmaals allemaal bedankt!!
    ben vanmorgen bij de gyneacoloog geweest. ze was tevreden over het afvallen en mag beginnen met clomid!!!
    \Helaas zit ik vandaag of dag 7 en moeten we dus nog mijn eerstvolgende menstruatie afwachten.....maarrrrr het komt goed zei ze en daar vertrouw ik op!!

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    goed nieuws :)
    technisch gezien heb je nu dus nog een laatste kans gekregen

Deel Deze Pagina