Vallen de nieuwe collecties van Ninni Vi net zo klein als de collectie van 2013/2014? Ik heb al een tijdje niets meer gekocht, maar zag nu toch wel weer iets leuks. Ik lees overal hele wisselende dingen qua maatvoering. Iemand ervaring?
En qua lengte? Want dat is waar het mij vooral om gaat. Ze droeg toen ze amper 2 was al rokjes van Ninni Vi in maat 98/104 (terwijl ze destijds in 80 zat geloof ik), maar die rokjes vielen gewoon heel kort. Toch las ik nu weer dat de nieuwe collecties qua lengte wel gewoon op de normale maat zouden vallen. Maar is dat ook écht zo? Ze zit nu namelijk in 104/110 en ik vraag mij af of ik dan nu voor 110/116 moet gaan, of dat die jurkjes écht als 116 vallen.
Volgens mij vallen de rokjes nog steeds niet heel lang. Maar ze heeft nu natuurlijk wel een andere bouw (en geen luier meer, al kan dat met twee natuurlijk ook al), dat scheelt ook best wat vaak.
Ninni vi valt nog steeds vrij smal hoor. Mijn dochter is 100cm en heeft jurkjes van de wintercollectie in maat 110/116. 98/104 is echt te klein. Je hebt trouwens ook bij sommige webshops de afmetingen staan van de kledingstukken
Nee vallen normaal vind ik 98/104 als goede 98 Afgelopen winter 98/104 maat bij dochter 94 cm en 13kg prima iets te lang dus op maat ongeweer als ik andere merken vergelijk. Op fb heb je groep kan je daar vragen Verschilt ook van bouw met buik of niet. Is wel smalletjes Maat afgelopen collectie heeft ze 110/116 en winter deze 98/104 Ze hebben pas model aangepast sinds vorige zomer
Ik weet van moeders van smalle meisjes dat het eerst altijd mooi viel bij hun dochters en nu niet meer. Daarom ging/ga ik er vanuit dat het model anders is geworden. Ik heb enkel NV van een paar collecties terug en daarvan past mijn dochter (ook 100 cm) 98/104 nog goed (op een rokje na, die vond ik destijds echt kort vallen ).