hoi!! Graag even jullie mening! Ik zit nu op dag 35 met onregelmatige cyclus. Geen idee wanneer mijn eisprong is geweest..maar heb vorige week zaterdag lichtbruin slijm gehad met afvegen. Woensdag getest negatief. Met vanavond weer testje gedaan met avondurine kv 25, en als ik de strip tegen t licht hou 2e streepje!! Wat moet ik hiervan denken?? Test morgenvroeg met ochtend urine, maar is dat streepje al voor gedrukt??
Nee, denk niet dat je t dan ziet. Echt alleen tegen n spotje aan, zie ik een 2e streep... Is dat voorgedrukt of mag ik n btje hopen?
Maar t is echt t lijntje waar n 2e lijntje hoort te staan..hoop t zo! morgenvroeg ma eens proberen dan zou de test toch iets donkerder moeten zijn??
Je kunt inderdaad een voorgedrukt lijntje zien als je de test in het licht houd. Deze is dan ook niet roze, maar gebroken wit. Succes vanmorgen!
hier ook al een paar keer een voorgedrukt lijntje gehad op de deze van et kruidvat. hopelijk heb je deze morgen een duidelijker streepje!
Wtf? Kijk nu op de test (na aflees tijd) en 2e streepje duidelijker dan gisteren..zie t zonder lamp! Wel erg vaag nog, man zag t ook. Wat moet ik nu? Hoe zet ik foto erop?
Hee, ik zie een streepje hoor! Ik zou nog een aantal dagen wachten en weer een testje wagen... Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat het een positieve test is!
Deze is wel heel duidelijk voor een indroger. Ik zou er wel een paar druppels water in doen, want hij is wat vergeeld. Dan weet je zeker dat het geen opgehoopte urine is. Wat spannend zeg
Ja heb er water in gedaan, en streepje blijft staan! Pff ga kapot vd zenuwen..zou ik nog n andere test kunnen doen?? Of kruidvat gevoeligst?
Ja ga kv weer halen, dan zou t morgenvroeg weer donkerder moeten zijn. Maar wat denken jullie? Mag ik stiekem hopen??