Hallo dames, Ik weet niet goed waar ik het kan zetten. Heb het al in te koop staan maar daar hoorde dit niet echt in een van de categorien. Ik heb een bon van Groupon om zondagavond 18.00 uur te gaan eten bij t Witven in Eindhoven. Aangezien wij niet kunnen hoop ik dat iemand anders deze bon wellicht wil overnemen. De bon geeft recht op een 3-gangen menu voor 2 personen voor aanstaande zondag om 18.00 uur. Kan eventueel nog worden omgeboekt naar woensdag of donderdagavond. De bon heeft mij 25 euro gekost. Je eet dus 3 gangen voor 12,50 per persoon. Graag zou ik 17,50 a 20 euro ervoor willen hebben. Kan ik hier iemand blij mee maken?
Als ik google op 'witven eindhoven' kom ik bij een vakantiepark..... Is dat het bedoelde restaurant? En zo ja, wat is het adres? Want ik kom twee adressen tegen; de Runstraat en de Witvenseweg, beiden in Veldhoven.
Dit was de aanbieding: https://www.groupon.nl/deals/limburg/-t-Witven/23680605 En op de groupon staat: Runstraat 40, 5504 PE, Veldhoven Partycentrum, Brasserie - Vakantiepark, Dagrecreatie en Partycentrum 't Witven
Jammer, dan is het te ver weg. Was wel leuk geweest maar kost me helaas te veel aan bezine. Hopelijk is er iemand anders die de bon wil overnemen!
is het een samengesteld menu of mag je zelf kiezen? Staan namelijk hoofdgerechten bij van 20 euro etc. Kan je dat dan ook gewoon kiezen?
als je op de link klikt van groupon die ik eerder plaatste dan zie je de menus waar je uit kunt kiezen.
zaterdag is het cult en tumult in veldhoven, dat is echt keileuk.... dus misschien een idee om er een leuke avond van te maken!
De bon kan zaterdag niet gebruikt worden. Zondag om 18.00 of omboeken naar woensdag of donderdagavond.