Nou ik weet wel zeker dat jij zwanger bent hoor gefeliciteerd dus maar!!! En een fijne zw.schap toegewenst! KuZzz
hai meiden volgens mij ben ik niet zwanger hoor,heb gister nog een test gedaan,predictor,en die was negatief. veel liefs
Als je nog steeds overtijd bent kun je toch bv morgenochtend weer eens een test doen!? Of wacht je het liever af... Mirre
goodmorning mirre!!! ik wacht nog eventjes af,gister pas mijn 2e test gedaan,ik denk dat ik nog een weekje wacht(als dat lukt!!!) xxx
ja raar he,ik weet het ook allemaal niet meer hoor!!!! het is nu gewoon eventjes wachten en wachten....... liefs
predictor test was bij mij heeeeeeeeeeel vaag na 10 min. toen een andere test gedaan en die was zo duidelijk als wat... hoor meerdere slechte verhalen over predictor... je kan beter een digitale test doen.. erg betrouwbaar... hier een voorzichtige felicitatie meid
weet ik niet Ik heb met een predictor getest toen ik in mallorca woonde en werkte. daarna een apotheek test van hun tot 5 x toe moesten 3 strepen komen te staan ... en die stonden er keer op keer