oh ik schrok me net kapot. doe de koelkast open zit er een eng lichtgroen beest in de koelkast. ongeveer 5 cm groot ikke gillen! bah hoe kan zon beest nou in mij koelkast? en hij is hartstikke schoon staat niks in wat open is of bederfelijk. brrr heb gelijk geen honger meer! wat zou dit voor eng beest geweest zijn?
oh jakkes wat schrikken ofniet! heb je dat beest er al uit dan? of durf je de koelkast niet meer open te doen haha..
brrrr nee hij ligt al in de vuilnisbak. dacht er pas later aan om een foto te plaatsen. maar heb gezocht op afbeelding van een krekel sprinkhaan en daar lijkt ie op. op zich was het een mooi eng beest nee heb een halve rol wc papier om mijn hand gewikkeld en zo heb ik hem, met gevaar voor eigen leven, gepakt,. er ligt alleen een zakje dichte soepgroente in de koelkast. en die wilde ik dus pakken. maar eet nu wel soepje uit blik vanavond. durf niet meer hahaha
Pffffffffff, jij bent een HELD. Ik had neverdenooit mijn koelkastdeur weer opengedaan, dat mocht manlief doen. Bah, beestjes zijn eng. Ik had een keer zoiets in mijn haar zitten. IEEEEEEEEEEEEEEEEEKS
jaaah! ik was stoer he? moest er achteraf ook wel heel erg om lachen hoor maar op dat moment schrik je gewoon zo. en normaal laat ik man lief ook enge beesten pakken, maar het duurde nog wel even voor dat ie thuis was dus had geen keus.
Hahaha je bent al net zo'n held als ik, ook ik pak geen enkel beestje weg jakkie dat mag mijn man doen. En ook ik heb eens een beestje in mijn haar gehad. Was een jaar of 15(lang geleden dus ) Ik voelde het woelen in mijn haar en pakte het eruit keek erna ieksss had ik een BIJ tussen mijn vingers. Ik mag van geluk spreken dat hij me niet heeft gestoken toen.
Nou ja zeg; een onschuldige sprinkhaan, stelletje watjes, haha! Heb je hem vermoord of was ie al dood? Wel vreemd hoe die in je koelkast terecht is gekomen! Vast uit je pak karnemelk geklommen, hihi!
Beestjes horen niet in de koelkast. Ik heb 'n keer een slak in de koelkast gevonden, meneertje kwam uit de sla. Bah! Slakken zijn niet eng, maar wel vies en je schrikt je rot! Vorige week wilde ik de theedoek pakken, kwam daar een dikke megaspin achter vandaan! Ik had zowat mijn broek vol van de schrik en ik krijg nog steeds een beetje ballen in m'n buik als ik de theedoek wil pakken.
Ik had laatst hetzelfde beest tegen een gordijn zitten.. mijn reactie was ook gillen en vooral niet thuis blijven , uiteindelijk heb ik de buurjongen gehaald, die heeft het beest gepakt, het was dus een sprinkhaan! Een hele grote, zo vies..
Ieeeeeeeeeeeeeeuw, ik krijg hier echt de kriebels van. Van alle verhalen wel, maar van deze het meest. Bleeeeeeeegh. Spinnen die op de grond lopen of op de muur zitten, daar stuur ik mijn kat op af, maar zo een die zie je niet zitten...
Voor spinnen ben ik echt zo verdwenen. Laatst stond ik in de keuken een bak koffie voor ons te halen en hoor ik mijn mannetje ineens zeggen: "zo die is groot". Ik uit de keuken weg met de vraag wat er zo groot was. Nou dat beest daar op de muur schat. Zo'n dikke vetten vocht spin met haren! Ben met mijn koffie de trap op gevlogen tot vriend lief hem weg had gehaald. Gatver de gatver. Oh en een vriendin van mij heeft Jop de auto spin, ook zo'n grote kruis spin. Heb nu al kippevel als ik er aan denk.
Zilvervisjes kunnen je ook laten schrikken hoor, ik heb ze in mijn wc lopen op de vloer, snachts schrik ik me de pletter als ik naar de wc ga, ze rennen allen kanten op
Oh ja nog zo'n heerlijk beestje waar je je een ongeluk van schrikt. Op mijn werk zitten er veel en als ik daar bestek uit de la pak is de kans op een zilvervisje erg groot.