Haaruitval

Discussion in 'Na de bevalling' started by blike1987, May 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wie heeft hier nog meer last van?

Mijn zoontje is nu bijna acht maanden oud maar ik verlies nog steeds zooo verschrikkelijk veel haar :S hele plukken trek ik eruit, niet normaal!
    Al mijn kleding zit steeds onder de lange haren en het doucheputje raakt telkens verstopt! Hier had ik echt voor de bevalling en zwangerschap niet zoveel last van.,

Vind het erg vervelend, zou graag weten wat ik er tegen kan doen.

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

May 29, 2011
    1,239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier ook last van, en op advies slik ik nu b12 van de kruidvat.
    Merk nog niet het verschil eigenlijk maar slik ze nog maar net een weekje.

Pff vervelend he!:(

3. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier duurde het tot een maand of 10 geloof ik. Werd er ook gek van. Mijn haar was ook echt erg dun geworden. Werd langzaam weer iets beter en nu verlies ik weer niks in de zwangerschap en is het een stuk voller. Maar zal straks wel weer drama worden.
    Priorin schijnt te helpen.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier ook tot een maand of 10. Echt alles zat onder de haren en m'n doucheputje was de hele tijd verstopt ;)
    Ik heb er niks aan gedaan maar mijn kapper zei laatst dat er wel iets tegen te doen is, weet alleen niet meer precies wat :)
    Volgens mij was het een of ander goedje wat je op je hoofdhuid zou moeten smeren...

5. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

Feb 15, 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er nu sinds twee weekjes ook geen last meer van en me zoontje wordt over 2 dagen 10 maanden. Vondt het ook verschrikkelijk en doucheputje zat ik hier ook elke keer verstopt. Dacht tijdens de zwangerschap dat wel meeviel met voller haar maar dat was dus niet het geval heb ik gemerkt:D

6. boonie

boonie Actief lid

May 9, 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Hier nog 1 met bijna geen haar meer op dr hoofd.:p

Toevallig ben ik vanmiddag naar de kapper geweest en die vertelde mij dat het inderdaad met ontzwangeren te maken heeft in combinatie met de tijd van het jaar. Vitamine B schijnt er goed tegen te helpen en volgens hem kun je ook bij de huisarts terecht voor speciale shampoo, wat ik dan zelf weer een beetje overdreven vind, maar misschien heeft een ander wel iets aan die tip?!

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik heb er niets aan gedaan, maar hoorde ook van mijn kapper dat vitamine B complex in een hoge dosering wel wat doet. Van het uitvallen van mijn haar heb ik niet zo heel veel gemerkt, maar wel van die plukken kort haar die recht op mijn hoofd gingen staan toen het weer ging groeien :$

8. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nou, heb gelukkig van mezelf een behoorlijke bos haar, dat scheelt. Hopenlijk is het met een maand of tien inderdaad gebeurd.. nog ff wachten dus.

Share This Page