Hallo allemaal, Ik ga even van mij afschrijven. Ik probeer telkens de knop om te zetten om niet te denken aan mijn teleurstellingen rondom mijn kinderwens. Eindelijk zit er structuur in mijn cyclus. Telkens na 33 wordt ik ongesteld. Ook behoorlijk hevig. 6 á 7 dagen lang waarvan 3 heel hevig. Ik zit nu weer in de 1e week na mijn menstruatie. (2e week van cyclus) Ik heb nu al enkele weken last van behoorlijke vermoeidheid. Geen puf en energie om huishoudelijke taken op te pakken en wanneer ik een dag gewerkt heb, kom ik erg vermoeid thuis. Daar komt nu bij dat ik al een paar dagen last heb van duizelingen en honger gevoel. Dit heb ik voornamelijk na het eten. Ik eet gestructureerd, ochtend ontbijt, middag lunch, middag 15.00 uur fruit en op avond mijn warm eten. Aan mijn eetritme kan het niet liggen. Het weerhoud me er steeds van om naar de huisarts te gaan. De huisarts weet van mijn kinderwens. Had vanaf het stoppen met de pil last van behoorlijke hormonale schommelingen. Ik ben bang dat de huisarts mijn klachten weer op deze conclusie gaat gooien. Ik wil niet overkomen al een zeurende dame. Advies van ontspannen en niet te veel met je wens bezig zijn komt me de strot zo langzamerhand wel uit. Ik weet op dit moment even niet meer hoe ik met mijzelf om moet gaan. Voel me gewoon totaal niet lekker. Via deze forum ervaar ik erkenning. Ik was in het begin bang dat ik de enige was die zolang tijd nodig heeft om zwanger te worden. Liefs Staycalm