Hallo, Ik ben in december gestopt met de pil, ik had vanad januari direct een goede en regelmatige cyclus. Mijn vriend en ik proberen sinds april er voor te gaan. Maar nu heb ik diverse symptomen sinds vorige maand (mei). Het begon met misselijkheid en het gevoel dat ik steeds ongesteld moest worden ik heb diverse testen o.a.bloedtesten gedaan allemaal negatief heb deze maand ook geen normale cyclus gehad alleen heel licht bloed verlies. Sinds vorige week heb ik ontzettende gevoelige borsten en vooral de tepels en had mijn cyclus afgelopen zaterdag moeten beginnen nu sinds vandaag weer heel licht bloed verlies (ook vanochtend was de test negatief). Herkent iemand dit? Kan het na een half jaar alsnog een nawerking zijn van de pil?
Hoi hoi Erg bekend verhaal ook ik heb dit gehad? Dit kan inderdaad nog nawerking zijn van de hormonen en de pil
Ja dat ga ik ook maar doen. Volgende week nog maar een keer testen en als het nog negatief is maak ik een afspraak.
Het kan inderdaad nog van het ontpillen zijn. het lijf kan daar lang van slag van zijn. Symptomen kunnen door alle hormoonschommelingen op elk punt i nde cyclus worden veroorzaakt dus helaas zeggen die niks.