symptomen maar test negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yellowstar, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yellowstar

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben in december gestopt met de pil, ik had vanad januari direct een goede en regelmatige cyclus. Mijn vriend en ik proberen sinds april er voor te gaan.
    Maar nu heb ik diverse symptomen sinds vorige maand (mei). Het begon met misselijkheid en het gevoel dat ik steeds ongesteld moest worden ik heb diverse testen o.a.bloedtesten gedaan allemaal negatief heb deze maand ook geen normale cyclus gehad alleen heel licht bloed verlies. Sinds vorige week heb ik ontzettende gevoelige borsten en vooral de tepels en had mijn cyclus afgelopen zaterdag moeten beginnen nu sinds vandaag weer heel licht bloed verlies (ook vanochtend was de test negatief). Herkent iemand dit? Kan het na een half jaar alsnog een nawerking zijn van de pil?

2. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Geen ervaring hiermee, misschien heb je te vroeg getest?
    Anders gewoon even naar de huisarts.

3. Joycevanerp

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Erg bekend verhaal ook ik heb dit gehad? Dit kan inderdaad nog nawerking zijn van de hormonen en de pil

4. yellowstar

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat ga ik ook maar doen. Volgende week nog maar een keer testen en als het nog negatief is maak ik een afspraak.

5. yellowstar

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Joyce,

Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je cyclus weer normaal was?

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan inderdaad nog van het ontpillen zijn. het lijf kan daar lang van slag van zijn.

Symptomen kunnen door alle hormoonschommelingen op elk punt i nde cyclus worden veroorzaakt dus helaas zeggen die niks.

Deel Deze Pagina