Afvallen en dan straks IUI..tips???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eliza23, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

We zijn nu 2 jaar verder na mijn miskraam...nog geen zwangerschap gehad. Wel in de tussentijd behandeld voor overgewicht (oorzaak van de stress en verdriet). Inmiddels bijna 20 kilo afgevallen. Zodra ik klaar ben met mijn dieet...tenminste naar het volgende dieet ga, mag ik beginnen met IUI.
    Zo spannend allemaal......maar ergens kijk ik er ook naar uit!

Wie heeft er tips, ervaringen (pos of neg)??????

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik moest juist aankomen om meer kans te maken :)
    Respect dat je al zoveel bent afgevallen en ik hoop dat je snel van start mag. Enige tip is om in de gaten te blijven houden waarom je dit doet, dan kom je er vanzelf :)

3. Hallo Eliza,

Ik ken jouw probleem.
    Ben d.m.v. een maagband 43 kilo afgevallen en toen ik bij de fertiliteitsverpleegkundige kwam moest ik weer op de weegschaal. Nou van stress kom je aan hoor. Weer de rotte 100 kg kwam in de buurt.
    Volgens haar moest ik toch proberen wat af te vallen, maar de gyneacoloog had met mijn gewicht absoluut geen moeite.
    Nu ben ik puregon aan het spuiten voor de aankomende IUI behandeling en ben spontaan 3 kilo afgevallen.
    Gewicht wil niet altijd wat zeggen hoor! Bij onze dochter woog ik ruim 100 kilo en werd spontaan zwanger.
    Succes en je bent niet de enige.

4. Eliza23

Eliza23 Lid

28 okt 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opzich snap ik wel dat een gezond gewicht een beter uitgangspunt is..en dat afvallen doe ik met liefde! Ik hoop gewoon dat ik ooit zo'n lief klein wurmpje krijg!

Deel Deze Pagina