Morgen om kwart over acht heb ik een afspraak bij een vervangende HA. Wou eens even er heen om een bloedtestje te laten doen....kom in net van de wc en heb ik een beetje roze bij het afvegen. Zou mijn ongi nu komen? Of wat kan het zijn?
:c: zaterdag is ook nog de kennedymars.....ik zou dan mee gaan. Niet om mee te lopen, maar om met een auto erachter aan te rijden met eten en drinken in kofferbak.....nadeel dat er niet zo veel wc's in de buurt zijn dan. Vraag me af hoe ik dan mv moet wisselen. Had me net op dat dagje verheugd. Zal wel loslopen....morgen maar een kijken wat de schade is en of het nu doorkomt
zo ik ben terug van de HA. Ik moet straks naar het ziekenhuis om bloedtest te laten doen. Ben benieuwd, wanneer ik die uitslag krijg. Daarna nog ff naar de apotheek, potverdikkeme schimmelinfectie. Roze verlies een beetje. en buikkrampen. misschien komt mijn ongi door.
Succes straks in het ziekenhuis voor het bloedprikken! Hoop dat je niet al te lang op de uitslag hoeft te wachten. Ik hoop dat je ongi niet komt, en dat je lekker zwanger bent! succes met afwachten
Dank je....ik ga gewoon vragen wanneer ik de uitslag kan verwachten. Nou even ontbijten en dan naar het ziekenhuis, heb toch een voor gevoel dan mijn ongi eraan komt. Kan ik eigenlijk niet gebruiken dit weekend, wat komt dat komt.
als je dan toch ongesteld moet worden, dan mag het van mij altijd meteen komen, want dan kan je in ieder geval door naar de volgende ronde! Ik duim voor je dat hij weg blijft! en met wel een hele goede reden
Ik laat wel iets weten, hopelijk hoef ik niet tot na het weekend wachten. Daar heb je gelijk in dat die ongi meteen moet komen.....maar meestal gaat het niet zoals je wilt....in miijn geval dan. Ik zie wel.....dan liever vandaag dan morgen, als ik ongi word heb ik het de eerste dag heel erg en de dag erna ietsjes minder. dat zou makkelijker zijn met de kennedymars morgen. Tot straks
Over een week moet ik naar de huisarts bellen voor de uitslag. Vanmorgen had ik nog een beetje roze verlies en nu foetsie . Snap het niet