nog steeds geen gezien. heb ook geen ongi krampen, maar wel ander soort krampjes in mijn buik.verder voel ik me kiplekker behalve gister was ik steeds misselijk. nu niet. ach ik zal wel weer ongi worden. we wachten het gewoon af. en ik ga pas een test doen mocht ik 1 week overtijd zijn. liefs san.
nee ik wacht liever. ben al vaak genoeg teleurgesteld geweest. ik weet niet of het lukt, maar probeer het toch. liefs san.
meis laat het potverdorie nou raak zijn hoor. ik hoop het zo voor je... ennuh inderdaad testen! niet je hoofd laten hangen, al begrijp ik het wel. duim duim duim
thanx meis. van mij mag het nou ook wel raak zijn. ik had eerst ook steeds een cyclus van 28 dagen en de laatste paar maanden een cyclus van 24 dagen. het kan ook nog wezen dat mijn cyclus nu weer langer word. daarom wacht ik liever af. en als ik na die 28 dagen niet ongi ben dan test ik wel denk ik. hoe gaat het met jou zwangerschap meis? liefs san.
ja de zwangerschap gaat heel goed. heb alleen last van domme pech. ben van de trap gestuiterd in januari --> stuit gebroken en gisteren een kruipluik in gestort, --> overal schrammen en een megablauw plek op mijn bovenbeen/heup bijwerking zwangerschap voor mij is met stip op 1 LOMPHEID hahaha verders gaat ie goed hoor
Haha,lompheid...Dan ben ik nu zéker zwanger!Heb echt een ongeluksweekje!Heb al mijn hele handen opengehaald aan kranen en dergelijke(ja ik weet het,hoe doe je het )
ja de zwangerschap gaat heel goed. heb alleen last van domme pech. ben van de trap gestuiterd in januari --> stuit gebroken en gisteren een kruipluik in gestort, --> overal schrammen en een megablauw plek op mijn bovenbeen/heup bijwerking zwangerschap voor mij is met stip op 1 LOMPHEID hahaha verders gaat ie goed hoor [/quote:dq8nts15] och jeetje meis doe lekker rustig aan. ik hoop voor je dat er niet weer zoiets gebeurd. ik haal de laatste paar dagen mijn vingers open. 1 keer met een mes en de andere keer schuur ik tegen een muur aan in huis en bloeden als een rund. en heb gister mijn hoofd gestompt op het werk. hahaha dan zou ik mischien wel zwanger kunnen zijn. we wachten rustig af. liefs san.
wat knap dat je het volhoudt om nog niet te testen.... ik zou het niet kunnen. ik duim voor je liefs, Daan
ik dacht gisteravond dat ik ongi werd, maar had alleen wat lichtbruine rose afscheiding in mij maandverband. en van morgen helemaal niks en nu nog niks. ben benieuwd. ik heb wel nog steeds wat krampjes. en ben bang dat ik toch ongi word. liefs san.
ben ook benieuwd hoe dit afloopt. straks heb ik weer een cyclus van 28 dagen. maar heb nog nooit 1 keer een streepje lichtbruine rose afscheiding gehad en daarna niks meer. het was meestal zo dat ik dan gelijk ongi werd. ik word er wel een beetje zenuwachtig van. liefs san.
ik zou zeggen pak je tas, ga naar de winkel. en ga potverdorie testen. ik trek het niet meer hier ik snap het wel hoor dat je niet wilt testen bang voor weer een teleurstelling. maarja ik zou mezelf niet kunnen inhouden.
hahahaha het zou potverdorie nou eens raak moeten zijn. beetje stomme vraag mischien, maar had jij ook dat gevoel toen je net zwanger was dat je zeg maar beneden net voelt of je ongi eraan komt? ik heb geen ongi krampen, maar andere soort krampen en soort plopjes onderin mijn buik. heb ergens gelezen dat het je darmen kunnen zijn. raar is een vrouwenlichaam toch. gister zeiden mensen op mijn werk je ziet er moe uit. het schiet bij jou trouwens al aardig op met je zwangerschap. liefs san.
ja gaat snel he. nou ik moet zeggen dat de laatste weken sneller lijken te gaan! maar wat jij beschrijft had ik ook. eerlijk gezegd verwachtte ik gewoon dat mijn ongi eraan kwam. echt ongikrampjes, maar dan lichter ofzo. ik testte gewoon om de maand af te sluiten zeg maar en tot mijn verbazing zwanger, want verder dacht ik totaal niet zwnager te zijn. een symptoom was wel heel duidelijk, ik was al dik een week ontzettend moe. maarja dat verschilt natuurlijk per persoon.
het voelt net of er wat naar beneden glijd, maar er komt niks uit hahaha . normaal zou ik na wat lichtbruine afscheiding gelijk ongi worden. misschien vlieg ik straks wel even naar de winkel. liefs san.
doen! dan lees ik het vanavond laat wel. ga zo de deur uit en ben pas laat terug moet naar de VK en naar yoga. ondertussen nog eten bij mijn ouders duim duim duim....!
gewoon een test doen dan weet je het zeker ik hoop het zo voor je ben echt benieuwd succes met testen ik duim voor je