Straks naar de ha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door talithatje, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Zoals topic al zegt, ga ik straks naar de ha.
    De assistente zei dat er waarschijnlijk bloed afgenomen word om te kijken of ik zwanger ben.
    Als dit het geval is, weet iemand toevallig hoe lang het duurt voor de uitslag er is?? Is het net als alle andere bloednames na een aantal dagen??

2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Heb dat toen ook gehad, ik moest tussen de 3 en 5 dagen bellen voor de uitslag

3. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat worden dan lange dagen, en als ik het zo uit reken zal het fan wel na het weekend pas worden :-O

4. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Dat wordt de uren wegkijken..
    Kun je zelf niet vast een zwangerschapstest doen?

5. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb meerdere testen gedaan, laatste was 31 dec. maar die blijven maar negatief :(
    Ik vind nu al dat de tijd voorbij kruipt....

6. Liefvlindertje

Liefvlindertje Actief lid

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de laatste 31dec was kan hij nu toch nog alsnog positief zijn?
    Zou toch zelf ook nog maar een testje wagen haha!

xxx
    Succes

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Pfff spannend!

8. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik wacht de ha straks af, misschien dat ie een combi doet van urine en bloed.... Zo niet ga ik er toch nog zelf 1 halen :-D
    Dank jullie wel voor de reacties.

9. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Moet zo bloed af laten nemen en krijg dan vrijdag de uitslag.
    Ik kan ook een lichamelijke schijnzwangerschap hebben.
    De follikel die los moet laten kan onbevrucht blijven zitten en daardoor heb je wel de symptomen omdat je deels van de hormonen wel aan maakt.
    Als de test dus negatief is ga ik denk ik toch maar een afspraak maken bij mijn gyn. Want ik wil wel dat het uit mijn lichaam is.

10. Liefvlindertje

Liefvlindertje Actief lid

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan toch zelf een test doen?

11. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik zou ook zelf een test doen als ik jou was. Als hij positief is bij de ha, dan nu ook vast met een eigen test.

12. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ga het vandaag helaas niet meer redden om langs het kv te gaan, dus ga er morgen maar even langs om weer een testje te halen.
    Bij het lab zeiden ze zelfs dat het 3 werkdagen zou duren. Dus als ik mazzel heb maandag pas.
    Vrijdag voor de zekerheid maar even bellen met de ha.

13. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik moest van de vk bloedprikken en het duurde ongeveer 2,5 uur toen ik de uitslag kreeg. Schijnbaar hebben hun het met spoed kunnen doen want het is me nu 2x overkomen dat ik van de vk bloed moest prikken en ook zo snel de uitslag kreeg. Ik ga in gevallen wat met zwanger te maken heeft niet eens meer naar de ha maar na de vk die kunnen ook een echo maken. Als ik naar de ha was gegaan had die me doorgestuurd naar de gyn wat veel langer zou duren omdat je dan ook weer een afspraak moet maken. Hoop dat je morgen een positieve uitslag krijgt...Duim voor je.

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Bijzonder dat het zolang duurt. Werk zelf op een lab en dan hebben de aanvragers binnen een dag, zo mogelijk zelfs dezelfde dag de uitslag!

15. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ben net gebeld door de ha met de uitslag. Deze was negatief.
    Ik snap het gewoon allemaal echt niet meer! Ik had me al voorbereid dat het negatief zou zijn, dacht kan het alleen maar meevallen.
    Maar als ik naar mijn lichaam luister voelt het zo anders. Op een of andere manier kan ik het gewoon niet geloven.
    Misschien heel ver gezocht... Maar kan het zijn dat je ondanks een negatieve bloedtest toch nog zwanger bent??
    Het is even een zware dip zo voor het weekend... Ik snap het allemaal niet meer....

16. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Bij een negatieve bloedtest is er als het goe is HCG<1 waargenomen, dus onmogelijk dat je dan zwanger bent. en vanaf de bevruchting loopt HCG al op, dus als je over twee weken nog niet ongesteld bent ja dan kun je dan wel zwanger zijn, maar dat is natuurlijk wel enkel toeval.....
    ik zou de gyn bellen als ik jou was, waar je het al over had en alles voorleggen. Heel veel sterkte!

17. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Balen zeg... Heeft de ha verder nog gezegd wat te doen??? En anders even contact opnemen met je gyn wat flower ook zegt...

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jammer meid maar je zult het nu toch echteloos moeten Laten wat dat zorgt er ook voor dat je menstruatie uitblijft!
    Zoals hierboven al wordt gezegt is een bloedtest van het ziekenhuis ècht betrouwbaar!

19. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik had de gyn gebeld, die doen ineens moeilijk met een afspraak maken.
    Ik loop al 14 jaar bij haar en nu ineens moet ik een verwijsbrief hebben, als zij die dan hebben gaan ze het beoordelen en dan kijken of ik een afspraak kan krijgen. En daar kan behoorlijk wat tijd over heen gaan wat ik van haar begreep.
    Ik probeer het ook los te laten, maar het is allemaal zo niet kloppend op het moment.
    Misschien dat als ik straks mensen om me heen heb, ben nu alleen, en het weekend leuke dingen heb gedaan dat ik er weer even anders insta.
    @kwebbel, de ha heeft verder niets gezegd. Maar het is sowieso een lul van een huisarts. Ik heb normaal een andere en met hem al 2 keer een vaag consult gehad waarbij ik zelf dingen moest aandragen of uitleggen of iets wel of niet kon.
    Dank jullie wel voor jullie reacties

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Sterkte.. :(

Deel Deze Pagina