Herkennen jullie dat? Ik ben niet zo van de sex, ik denk vaak het hoeft van mij niet eens. Maar.. rond de eisprong ben ik ineens een paar dagen heel lief voor mijn man en vind ik alles heerlijk Ik snap het niet. Daarna vloeit het zo weer weg en ben ik sjachie en zit ik niet lekker in mijn vel ofzo.. Het overkomt me gewoon, heel gek. Ik wilde wel dat ik die tijd vast kon houden van rondom de eisprong.. Moest het even kwijt.. Btw, wij willen deze 3 maanden graag FNP doen (tijdelijke stop ivm MK) Maar dat werkt zo niet
heel herkenbaar Zo heeft moeder natuur ons gemaakt. Rond eisprong heel veeel zin in sex, anders niet zo Zo merk ik ook dat ei eraan komt
Dat merk ik sowieso ik heb altijd een week mega pijn Maar na die tijd ben ik echt niet mezelf en ik zou niet weten waarom! Eerder had ik dit ook nooit zo. Ja mooi gemaakt maar niet handig als je geen AC wilt gebruiken..
Gonnie,ik heb precies hetzelfde. Om even lekker in details te treden: voordat m'n eitje komt heb ik allemaal dromen over seks,ook mega veel pijn alsof ik ongi moet worden. Daarna een week ofzo echt heel veel zin in seks,soms is het gewoon genant.
Zo erg is het hier niet hoor Ik ben dan graag dicht bij mijn man, hoeft niet eens sex te zijn, al draait het daar wel op uit, hij is zon aanhalig vrouwtje niet gewend Daarna is het weer over en hoeft hij niet meer in mn buurt te komen.. Hij weet het inmiddels wel maar het zal vast niet fijn zijn voor m!