Op 27 juli ben ik voor controle bij de gynaecoloog geweest. Er is toen een inwendige echo gemaakt en zij kon mij vertellen dat ik die dag precies rond de eisprong zat! Volgens haar een goed moment om het 's avonds gezellig te maken! Dat hebben we die dag en de dagen erna dus ook gedaan... Het rare was dus, dat ik +/- 5 dagen later bruinverlies en later een klein beetje roodverlies kreeg. Dit heeft 2/3 dagen aangehouden. Kan mijn menstruatie te vroeg zijn? Vind het zo raar, zo kort op de eisprong, terwijl ik een paar dagen daarvoor nog midden in mijn cyclus zou zitten?! Foxy
Klinkt meer als een eventuele innestelingsbloeding. Deze vindt zo'n 5-10 dagen na de eisprong plaats.. Hoeft nog niks te betekenen btw
Heb ik ook gehad.. 4 september eisprong gevoeld ( buikkramp en slijm ) 10 september steek baarmoeder hield paar sec aan volgens mij 5 sec ofz 13 september bruin verlies 14 15 16 september had ik weinig bloed ( normaal maandverbandje vol ) met krampen zoals altijd .. vandaag had ik niks meer maar later na had ik kei veel bloed verloren was zelfs doorgelekt ( sorry ) maar had geen kramp meer.. weet niet wat dat was ik dacht innestelingsbloed maar denk dat ik vroeg menstruatie heb gekregen En nu heb ik weer weinig bloed met afvegen zag ik zwarte kleine sliertjes ( sorry voor vies verhaal )
Zou idd best een innestelingsbloeding kunnen zijn maar wat ik niet snap is als dat 27 juli al was.. en als dat innesteling was ben je al dik vet lang zwanger nu....? haha