Hoi meiden, Vandaag 13 dpo en mijn temp is nog hoog. Ik heb zondag mijn nod. Omdat ik me niet meer on inhouden heb ik net de vroege zwangerschapstest van predictor gedaan, de nieuwe variant. Puur omdat ik bang ben dat ik te vroeg test heb ik die genomen. Helaas negatief. Is mijn kans op een zwangerschap nu verkeken met die test?
Het beste is testen op of na NOD, de kans is klein dat je nu toch zwanger bent. Maar er zijn vrouwen die pas heel laat positief testen, of een late innesteling hebben. Even afwachten en duimen draaien dus. Ik hoop dat je tot die groep behoort en over een paar dagen toch een positieve test hebt!! Ik dacht deze maand ook dat het raak was, jammer genoeg was dat niet zo. Hoop op een vette roze streep voor je!
Op of na nod weet ik inderdaad, maar omdat zoveel vrouwen van te voor al positief testen met een gewone test dacht ik.. Dan moef een vroege zeker kunnen. Daarom vroeg ik me af of mn kans nu verkeken is. Vooral omdat ik het gevoel heb dat t wel eens raak zou kunnen zijn. Heb wel met verdunde urine getest. geen ochtend urine.
Zal ik zeker doen. Heb ook nog geen ongi krampen terwijl k dat normaal al heb 2 dagen voor nod. Al vanaf 4 dpo krampjes tm 11 dpo. En flinke daling in temp gehad 9 dpo. Ik zal me vast voorbereiden op mn ongi, kan de teleurstelling alleen maar mee vallen.
Weet jij hoe dat werkt? Ik heb 9dpo mijn tempdip gehad. Best enorm. Is die innesteling dan ook 9dpo geweest of is dat later??
Dan zou dat toch 9 dpo zijn. Lijkt me niet te vroeg getest op 13 dpo maar hoop dan maar dat de urine niet hoed genoeg was Morgen temp ik nog maar een keer smorgens en dan wacht ik af tot zondag. Zo gek als je denkt dat het raak is.
Succes Star!!! Toevallig heb ik gisteren zitten googlen op early testen omdat ik CB plus had gedaan en las dat predictor helemaal niet zo'n goede naam heeft onder andere testers. Hopelijk test je snel positief!!! Thumbs up!