het eerste weekend van juni gaan wij een weekendje weg naar belgie, ik ben dan 34 weken zwanger, wat ik me afvroeg is het dan verstandig om een tasje met de ziekenhuisspulletjes mee te nemen? de baby word dan nog niet geboren maar voor het geval dat en ook voor mijn eigen gevoel.
ja weet dat er waarschijnlijk toch niks gebeurd, maarja het kan natuurlijk altijd he, mijn vriend is met 34 weken geboren en zijn dochtertje met 36 weken, dus dan heb je dat toch wel in je achterhoofd...
Wij gaan rond die termijn ook een weekendje weg en ik ben ook van plan om een klein ziekenhuistasje klaar te maken, je weet natuurlijk nooit. Vooral als je beseft dat de baby drie vier weken later al mág komen. Groetjes, Wilma
ja daarom, en ik was laatst een avondje weg en had toen niks bij me, en toen had ik al zo'n onrustig gevoel omdat ik best ver van huis was, en nu gaan we dan naar belgie en dat is natuurlijk nog verder weg.
zou het zeker meenemen. Beter wel dan dat je achteraf zegt: had ik het maar meegenomen. Vele plezier!
Ik ben met 39 weken nog een weekendje wezen logeren bij mijn schoonouders. Ik had in ieder geval alle papieren mee. Volgens mij had ik verder geen noodtas mee, maar voelde me ook kiplekker, en had echt geen voortekenen. Er is ook niks gebeurd daar, dus dat was ook goed. Maar bij nader inzien had ik misschien toch wel wat spulletjes mee kunnen nemen. Stel je voor dat daar wel wat gebeurd was. Alleen, wat neem je dan mee. Wat kleren (die heb je toch al bij je voor het weekend), een setje van de kleine (zou ik volgende keer wel doen, maar dat past bij 34 weken toch niet), maxicosi (hoe krijg je anders je kleintje thuis, maar wel extra bagage en bij 34 weken moeten ze vaak toch nog even in het ziekenhuis blijven).. Naja, eigenlijk kom ik nog steeds uit op alleen de papieren bij 34 weken..
Ik zou zeker je vluchttas meenemen. Je weet maar nooit Ik heb afgelopen week mijn tas gemaakt, maar hij staat voorlopig nog boven. Moet deze week nog 4 dagen gaan werken, maar neig toch om hem in de koffer van de auto te leggen...
Als jij je daar prettig bij voelt, zou ik zeker een tas meenemen. Denk dat ik het zelf ook zou doen. Lijkt me een prettig idee als je alles mee hebt. Het kan tenslotte wel dat je kindje zich aankondigd. Dan ga je toch een stuk relaxter de bevalling in.
Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht, wat een goeie tip zeg. Daarom hou ik van dit forum. hihi. Wij gaan als ik 32 weken ben een weekendje weg. Uiteraard hoop ik niet dat het veel te vroeg komt, maar je weet het nooit. Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan. Toch maar even iets meenemen voor de zekerheid.
Goed dat ik dit lees... Wij gaan het aankomend weekend weg en ben dan 36 weken zwanger, ik had nog niet over een tasje/papieren nagedacht. Een uitdaging is ook nog eens dat we gezellig gaan kamperen Er is bij mij totaal geen aanleiding dat het evt eerder zal komen, maar je weet maar nooit... Ik zie het al voor me, plots moeten bevallen in onze caravan en dat de hele camping mee kan genieten hi,hi We gaan gelukkig niet ver, 3 kwartier rijden. Ik neem iig wel de papieren en setje kleding mee.
Lekker meenemen inderdaad... Een kant en klaar tasje is handiger meegepakt in geval van nood dan dat je dan nog moet zoeken en een setje kleding voor je uk natuurlijk ook. Ook al is de kans klein dat die het dan snel aanmag als het je kindje zo vroeg komt, maar toch. Lekker mee nemen voor je eigen gevoel. Met 35 weken heb ik een bruiloft, 45 rijden, waar ik ceremoniemeester + getuige ben en óók dán ligt er een tasje in de auto hoor. Gewoon voor m'n eigen idee