miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ladybug, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Ik ben een in paniek. Ik ging net naar het toilet en had sinds deze ochtend steeds last van pijn onderin mijn rug die ik ook heb als ik ongesteld word. OP het toiletpapier zat een druppeltje slijm met daarin een puntje van bloed, niet heel erg groot.

Ik vrees naturlijk nu het ergste. Dit is mijn eerste zwangerschap en weet dus niet of het normaal is dat dit gebeurd. Kan dit duiden op een miskraam? of kan het ook nog met de innesteling te maken hebben? Ik zit nu in de vijfde week.

Als het een miskraam is, en dit zou het begin ervan zijn, binnen hoeveel tijd zou de ongesteld dan door moeten gaan zetten? en zou ik dan ook erge buikpijn moeten hebben?

ik wacht vol spanning jullie antwoord af. Pff ik zit hier met dikke tranen deze post te maken

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi ladybug,

Hoe gaat het nu met je?
    Het bloedverlies hoeft geen miskraam te betekenen. Je baarmoeder word nu super goed doorbloed, en is aan het groeien wat de menstruatieklachten verklaard maar ook het bloed want door de groei kan er een klein vaatje knappen. Geen probleem en komt vaker voor. Indien het een miskraam zou zijn is het afwachten of het doorzet daar is geen vast termijn aan verbonden. Nog even spannend tot de echo.

Imke

3. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Dankje Imke,

Ik ben inmiddels al heeeeeeeeeel wat rustiger, het is bij dat ene druppeltje gebleven. Ik was enorm in paniek. Dit is de eerste zwangerschap en al die pijntjes etc, je leest wel dat het normaal is maar als je het dan zelf hebt dan is het toch even net wat anders...Je weet nu eenmaal niet wat normaal is en wat niet...

Idd spannend tot eerste echo, maar ik krijg in ieder geval maandag weer een test want de mevrouw van moeders voor moeders komt langs :D

Deel Deze Pagina