Als ik 12 weken zwanger ben, heb ik een vrijgezellenfeest met als activiteit zo'n hindernissenparcours a la wipe out. In die week of week erna heb ik een echo en na die goeie echo vertellen we het grote nieuws. Aangezien ik de shine van de bride to be niet wil stelen, wil ik niet dán zeggen dat ik zwanger ben (eerder ook niet ivm miskraam en zij weet ook niet wat we gaan doen natuurlijk). Kan dit met zo'n termijn kwaad dat ik meedoe aan al die activiteiten?
Ik zou het zelf niet doen geloof ik. Ik was al verder in de zwangerschap toen ik een hindernisparcour voor mijn kiezen kreeg en bij ons was het zelfs verboden. Maar wel heel lastig inderdaad hoe je daar onderuit komt...
Ik zou het ook niet doen. Alleen al omdat als je (hopelijk natuurlijk niet!) weer een miskraam zou krijgen je jezelf dan altijd af zult vragen; wat als ik niet die hindernissenbaan had gedaan...
Ik zou het ook niet doen. Kan je niet zeggen dat je last hebt van je rug of je knie o.i.d? Dan kan je verder met een etentje of stappen gezellig meedoen.
Kan je de echo niet een weekje naar voren plaatsen? Op zich is de termijnecho voor de 12 weken, of wacht je op een andere echo? Ik zou het niet doen, maar bij mij zou het ook meteen opvallen als ik met zoiets niet zou drinken...
Weet je waar het is? Je kunt het betreffende bedrijf bellen en met hen overleggen. Je zult echt niet de enige zwangere zijn die ze dit vraagt. Je zou ook de verloskundige om advies kunnen vragen. En anders doet een verband om je pols ook wonderen. Helaas je kunt niet meedoen, want het mag echt niet nat worden...
Als jullie allemaal zeggen dat jullie het niet zouden doen, dan zal ik het ook maar niet doen. Zal zeggen dat ik last heb van m'n rug door m'n werk en dat ik zal zien welke dingen ik wel kan doen (lees: die wel veilig zijn om te doen). Drinken is geen probleem, ik drink immers nooit alcohol. @Dubbelgeluk Ik ben van België en hier krijg je met 8 en met 12 weken een echo, termijn echo bestaat hier niet, termijn wordt vastgezet bij eerste echo op 8 weken (of 12 weken als je geen echo krijgt op 8 weken).
Ip kun je gewoon meedoen hoor kan geen kwaad wel zou ik het rustiger aan doen in ieder geval. Ik heb mog geskieed met 15 weken van de verloskundige mocht dit to 16 weken omdat het kindje dan nog diep in je bekken ligt helemaal bij een eerste is dat het geval volgens haar. Echter wanneer je zelf denkt dat het je te eng lijkt vooral niet doen nooit he gevoel negeren. Smoesje kan zijn bij de eerste de beste hindernis jezelf per ongeluk te blesseren enkel ofzo dan lijkt het voor iedereen dat je gewoon mee wilt doen maar dat je pech hebt.
Skieen lijkt me ook wel iets heel anders dan een wipe out baan. Bij de tweede ga je sowieso vallen of opblaaskussenachtige dingen tegen je aan krijgen. Zou het sowieso niet doen!
Je kindje zit nog net achter het schaambot rond dat termijn. Ik heb waterpolowedstrijden kunnen spelen t/m 13 weken en daarna voelde ik mijn baarmoeder voorbij mijn schaambot gaan. Dit kan je dus bij jezelf checken. Als je het nog niet voelt kan er niets gebeuren en kan je, als je je verder okay voelt, gewoon meedoen.
Als je die meiden nu niet iedere dag ziet, dan zou ik nu zeggen dat je je enkelbanden gescheurd hebt, in de appgroep gooien ook vandaag of morgen. (Half op de stoeprand gestapt (of sport), sinaasappel op je enkel, foto gemaakt in zkh maar gelukkig geen botsplinters. Nu 10d drukverband en pootje omhoog, maar tegen die tijd kan je echt wel weer lopen met tape of een brace) Dan kan je tegen die tijd echt wel weer goed lopen (scheuren kan in zoveel gradaties), maar iedereen snapt dat je niet meedoet aan de wipe out. Desnoods doe je die dag een stukje tape om je enkel onder je sok (gewoon een paar cm zodat je een randje kan laten zien). Als je die meiden vaker ziet moet je voor een andere smoes gaan maar begin hem nu wel in te dekken. Ik dek mijn grotere smoezen altijd langer vantevoren in en iedereen tuint er altijd in omdat het een goed verhaal is.
Zoals merendeel al zegt, ik zou t voor alle zekerheid niet doen Idd een hoofdpijn of rugpijn faken oid
Hoofdpijn of rugpijn smoezen worden vaker gebruikt hier en worden soms doorzien. Ik zou inderdaad voor een enkel/knieblessure oid gaan of een wond op je voet ofzo.
Is het een wipe out met water? Dan zou je kunnen zeggen dat je een oorontsteking hebt en niet in het water mag. Iets waar je verder makkelijk de dag mee doorkomt. En anders zou ik denk ik een steunverbqnd om mn pols slingeren en zeggen dat ik die gekneusd had toen ik viel met fietsen, lopen oid
Ik zou het ook echt niet doen! Zo'n wipe out baan is echt iets heel anders dan skiën of waterpolo. Zo'n hindernisbaan is erop gemaakt om te vallen een overal klappen op te vangen. Zou de dag van tevoren een paar krukken ophalen en zeggen dat je door je enkel gezakt bent ofzo..
Als je normaal gesproken iemand bent die overal voor in is en aan mee doet, dan zou ik dat wel vreemd vinden ja.
Ten eerste heb in mezelf ervoor opgegeven en heb ik reeds betaald (45€), dus het zou maar raar zijn als ik daar dan ben en plots niet wil ofzo? En het weekend draait om mijn vriendin, niet om mij