Wat is dit toch?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noppes, 16 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noppes

Noppes Actief lid

31 aug 2018
    132
    120
    43
    Vrouw
    Hallo meiden,

Een paar maanden geleden hebben mijn man en ik besloten voor een 2de kindje te gaan.
    Ik wou eerst jaren geen 2de, zware zwangerschap, hel bevalling, onze dochter was een huil baby met verborgen reflux en heeft letterlijk 10 maanden 24/7 op mij geleefd, daarna toen het beter met haar ging kreeg ik zware angst/paniekaanvallen en een depressie, na 2 jaar heb ik daarvoor hulp gezocht en met medicatie ben ik weer op de rit gekomen.

Nu onze kleine meid bijna 6 is begon het steeds meer te kriebelen, mijn man wilde al heel graag een 2de kindje, maar als ik dat niet wou steunde hij mij daar ook in.
    Helaas betekende dit dat ik wel over moest stappen qua medicatie en dat betekende ook dat de angst en paniekaanvallen weer in aller hevigheid terug kwamen, gelukkig liep ik onder controle bij de pop poli en na 2 maanden was ik over en de angst/paniekaanvallen weer een stuk rustiger.

We hebben toen groen licht gekregen om te gaan proberen voor een 2de kindje.
    Helaas werkt mijn lijf alles behalve mee, enorm veel last van mijn menstruatie en waar ik normaal netjes standaard een cyclus van 28 dagen had, werd dit 30 en soms 32, met de dagen na de 28ste dag enorm veel pijn in mijn onderbuik/baarmoeder, misselijk, enorm pijnlijke borsten en ik verga dan van de rugpijn.

Nu is mijn laatste menstruatie van 2 tot 6 augustus geweest en had ik, zon 2 weken terug, wel een menstruatie verwacht.
    Maar het blijft deze keer echt uit, nog geen druppel bloed te bekennen, en weer verga ik van de buikpijn/rugpijn etc.
    Zwanger ben ik niet want heb meerdere testen gedaan en die zijn allemaal wit, clearblue gaf vorige week ook aan ''niet zwanger'

Ik ben niet de jongste meer namelijk 36.
    Wie herkent dit???
    Ik ben namelijk echt bang dat het de overgang of iets is en ik dus gewoon mijn kansen op een 2de kindje verkeken heb omdat ik zon bangerd was die er een aantal jaar terug niet voor durfde te gaan.

2. Seraphine

Seraphine Lid

14 sep 2019
    83
    66
    18
    Wat een nare situatie! Wellicht kun je een afspraak maken bij de huisarts om je menstruatie op te wekken?

Niet te bang zijn met je leeftijd hoor. Ik kreeg op mijn 36ste een mk/curettage en huilde in het zh tegen de gyn dat het vast niet meer ging lukken ‘op mijn leeftijd’. Hij zei: 36?? Dat vinden wij hier in het zh nog piepjong hoor!! Ik heb daarna nog 2 gezonde kids gekregen (beide keren ook snel zwanger)

3. Noppes

Noppes Actief lid

31 aug 2018
    132
    120
    43
    Vrouw
    @Seraphine

Dank je voor je antwoord, ik ga straks inderdaad even de huisarts bellen.

Ach dat is ook niet niks zeg, maar wel fijn om te horen, dat 36 nog niet als bejaard word beschouwd in zwangerschapsland:D

Maar vind het zo raar nooit eerder zoiets gehad, en nu na jaren gaan we voor een 2de is het een rommeltje zeg maar.

Seraphine vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina