Ach meid toch, wat een onzekerheid! Je symtomen kunnen nog wel even blijven, dat duurt even voordat het minder wordt. zorg in ieder geval wel dat je een echo krijgt om te controleren of alles weg is.
Vind dit heel bijzonder, is het tweede verhaal dat ik in korte tijd lees waar de medische wereld naar mijn mening niet adequaat handelt. Toen ik na mijn 'menstruatie' een oplopende test had, zonder bijzonder veel pijn, zijn ze meteen begonnen met regelmatig bloedprikken en echo's, totdat er duidelijkheid was. Dit heeft mij een operatie bespaart. Zoals eerder gezegd, er zijn mensen die bloedingen hebben en een gezonde zwangerschap. Maar het is wel iets wat in de gaten gehouden moet worden naar mijn mening.
Wat een rot situatie. Bij mijn oudste had ik ook bloedverlies en positieve testen. Heb via arts hcg laten prikken en een aantal dagen weer en die was gestegen. Ook een verwijzing voor een echo via de huisarts. Was toen amper iets te zien omdat ik pas 4/5 weken was maar 2 weken later positieve hartactie. Kan het niet zijn dat je al langer zwanger bent?
Had gisteren vrij om naar de huisarts te gaan. Maar de rest gewoon gewerkt. Maar vanochtend zo naar en misselijk, voelt als griep. Dat ik niet zou weten hoe ik moet werken. Moet 1,5uur heen en 1,5 uur terug rijden. Dus heel vervelend heb mij ziek gemeld. Hebben meer mensen zich zo ziek gevoeld?