Net zwanger. Alles smaakt anders?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Proutobe, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proutobe

Proutobe Lid

26 mrt 2012
    45
    10
    8
    NULL
    NULL
    Kennen jullie dat gevoel dat als je ziek bent alles anders smaakt? Je nergens zin in hebt en je totaal blegh voelt? Tik 'm aan!

Ik probeer zo veel mogelijk gezond te eten, maar werkelijk alles smaakt anders?
    Daarnaast heb ik momenteel ook nergens zin in. Ik ga dan weer minder eten en wordt weer misselijk.. Cirkeltje rond!

Heeft er iemand tips wat jullie in zulke situaties eten? Of hoe lang dit gaat duren?

Klaaguurtje is aangebroken. Sorry!

Rosje83 vindt dit leuk.
  2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.825
    2.249
    113
    Ja dat herken ik wel! Of overal trek in, tot je t eet.
    Hier helpt beschuit met suiker bij de misselijkheid. Verder heb k veel trek in fruit. En vet eten hahaha. Maar daar probeer ik niet te veel aan toe te geven.maar ooh my, patat!! Wors k gek genoeg ook niet misselijk van of t zuur!

3. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Hier ook, en is tot nu toe nog niet weggetrokken.

4. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Jij omschrijft echt PRECIES wat ik voel :roflmao:

5. Anniekje

Anniekje Actief lid

27 okt 2017
    115
    151
    43
    Vrouw
    At home
    Omg het ligt dus niet aan mij!?
    Het ergste is, ik werk in een cake bakkerij en ik vind het ineens el erg stinken

6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik zat vrijdag letterlijk huilend in de auto omdat ik honger had & misselijk was maar ik bij ieder eten waar ik aan dacht nog misselijker werd en dus ECHT niet wist wat ik moest gaan eten :roflmao:

@Pstjepiet oh jeetje, dat is erg naar zeg! Hoop toch dat het bij mij wel weg trekt over een paar weken :|

7. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Er is een ander topic op dit forum met wat helpt tegen misselijkheid! Staan goede tips in heb er al heel wat geprobeerd!

Dit helpt bij mij ook:
    Appel/appelsap
    Perenijsjes
    Beschuit met suiker
    Vanillevla
    Drinkyogurt met fruitsmaak
    Crackers

Van niet eten word ik nog misselijker.
    Vet eten werkt bij mij totaal niet heb sinds een paar dagen een afkeer van de geur van frituurolie.

Alleen in het begin van mijn zwangerschap 3x bij de mac geweest in 1 week voor een milkshake en frietjes met die groene fritsaus waar augurk in zit (lekker cliché) :roflmao:.

8. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Heel herkenbaar.
    Wat ik deed was mezelf overdag dwingen om toch ieder uur iets te eten (kwart eierkoek, stukje peperkoek, boterham met iets wat wel ok smaakte de dag ervoor (soms op de dag zelf weer niet haha), cracker, rijstwafel) en s'avonds at ik waar ik zin in had. Geen vlees de eerste weken,dat vond ik vreselijk vies. Soms warm, soms brood.

Was met week of 9-10 zwanger over...komt nu (27 weken) weer beetje terug. Doe m'n best om gezond te blijven eten maar ga mezelf niet dwingen...

Deel Deze Pagina