Hoi allemaal, Ik had verwacht zondag of maandag ongesteld te moeten worden, maar dit is niet gebeurt. Vorige week had ik nog het vermoeden misschien zwanger te zijn, want had een pijnlijke eisprong en dat had ik ook de 2x toen ik zwanger was. Ook had ik vorige week een temperatuursdipje. Aangezien we het weekend weg gingen, heb ik vrijdagochtend getest. Helaas was hij helemaal negatief. Ik heb voor het eerst die van zwanger en kids, die kan je 6 dagen van te voren al doen...... Vandaag toch nog maar een testje gedaan en binnen de tijd verscheen een soort vaag lijntje. Hij is zo licht dat ik er geen foto van kan maken. Mijn vriend zag het lijntje gelukkig ook, dus er staat echt iets . Normaal had ik nu altijd een hele duidelijke test met die van het kruidvat en die zijn minder gevoelig volgens mij. Wat een onzekerheid weer. Heb ook geen geduld meer, mijn laatste miskraam is al 6 maanden geleden. Ik ga er vanuit dat ik morgen ofzo alsnog ongesteld ga worden. Zijn jullie wel eens zwanger gebleken na zo'n vage test na je nod, terwijl je normaal wel een duidelijke streep hebt?
Wat lastig om in die onzekerheid te zitten! Kan je de huisarts niet bellen voor bloedonderzoek? Of probeer kv 2x5 met ochtend urine? Ik heb zelf een knal test gehad maar dat was ook pas met 6 weken, dus tja ik zou niet weten hoe het net na NOD was geweest... Sterkte met de onzekerheid! Ik duim voor je dat het goed uitpakt!
Ik ben nu ook 1,5 week overtijd.. Heb nog helemaal geen streepje gezien in de test! Echt vreselijk elke dag wil ik weer testen, lukt me niet om me er bij neer te leggen dat het hoogstwaarschijnlijk het ontpillen is Maar ik begrijp hier altijd een lijntje is een lijntje?!
Bedankt voor jullie reacties xxmichelle, dat is lang zeg al 1,5 week overtijd! Hopelijk krijg je snel meer zekerheid, maar als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus ook wel langer duren. Ze zeggen idd dat een lijntje een lijntje is, maar aangezien ik nu toch echt wel 1-2 dagen overtijd ben en hele gevoelige testen heb, lijkt me dit niet echt een goed teken. Maar ik heb ook geen ervaring met de testen die ik nu heb. Als m'n temperatuur morgen nog steeds hoog is, ga ik wel even de kruidvat testen halen. Ben echt benieuwd of dit nog goed af kan lopen....
Ik heb het ook. Hoge temp blijft aanhouden maar geen menstruatie en een negatieve test. Ik heb een onregelnatige cyclus dus misschien heb ik mijn NOD helemaal niet vandaag maar het is allemaal balen. Ik hoop voor jou dat je over een paar dagen een echte positieve test in handen hebt!!! Succes!!