Beste verloskundige, ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en om het beter te kunnen zien is dit een inwendige echo geworden. Inprincipe is alles goed, tenminste ik heb een stevige hartslag gezien en qua grootte was ook alles goed volgens de verloskundige We zijn nu bijna 4 uur verder en ik ontdekte net na het plassen(misschien was het al eerder) een paar stipjes rood bloed bij het afvegen. Geen vegen, maar wel steeds allemaal rode stippen bloed. Kan dit komen door de inwendige echo, of moet ik me zorgen gaan maken Ik heb ook steken aan de rechterkant, vlak boven mijn lies. Die heb ik wel vaker, maar nu maak er me er zorgen om in combinatie met het bloed. Hoop dat een van jullie me even gerust kan stellen... Liefs, Fleur
Hoi Fleur, ben maar gerust hoor, het is waarschijnlijk inderdaad van de vaginale echo. Dan is er gewoon een klein vaatje in de baarmoedermond geraakt. Kan geen kwaad, het kan nog een paar daagjes voorkomen. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, gelukkig is het bloeden dezelfde dag nog gestopt! Nog wel bedankt voor je reactie Liefs, Fleur