Goedemiddag, Ik had een vraagje Ik heb sinds gister last van rommelende darmen (voor mijn gevoel), steken in mijn buik en krampen Gisteravond rond 7 uur ging dit over in harde buiken, eerst niet pijnlijk, maar wel regelmatig, eerst om de 8 minu toen om de 5 tot 3 minuten De harde buiken hielden rond een minuut aan Later werd dit heftiger en kwam er een snijdende pijn bij die van minder pijnlijk naar een hoogtepunt ging en dan weer afnam, deze pijnen duurde zo van 20 tot 40 sec en waren om de 4 minuten Gisteravond contact gehad met de vk die zei dat het het begin kon zijn, maar ze dit niet zeker wist Vannacht bijna neit geslapen, gelukkig vanmorgen wel ff nog wat uurtjes kunnen slapen Na het slapen was het minder, maar nu komt het weer helemaal terug Harde buiken in combi met steken en krampen, die scherpe pijn is soms aanwezig soms niet Ik slaap al nachten niet goed, dus ben wel heel moe verder Heb net geprobeerd mijn vk te bellen, maar krijg ze niet te pakken helaas Dus vnadaar mijn vraag aan jullie, zal het toch weer niets zijn en toch alleen voorweeen? Of is het mischsien toch een begin van de bevalling? Verder als het niets is, kan dit lang zo door gaan nog tot het wel begint? Oh ja ik heb een warm bad geprobeerd, normaal ging het over als ik het eerder in de zwangerschap had, maar nu blijft de pijn, het word wel minder als je in het water zit voor je gevoel, maar zodra je opstaat voel ik het gewoon weer helemaal zo als daarvoor Alvast heel erg bedankt, hoop dat jullie een antwoord voor me hebben! Groetjes Ster
Hoi Ster, hoe is het intussen? Het kan goed zijn dat jou lichaam hevigere voorweeen produceert dan gemiddeld en dat kan een aantal dagen duren en heel vermoeiend zijn. Het kan ook het begin zijn, maar dat is helaas afwachtne geblazen. Heb je je urine toevallig al naar de HA gebracht, want soms is een infectie de oorzaak. Kruik in je rug en buik, ontspannen en hopen dat als het voorweeen zijn, ze niet al te lang aanhouden. ALs je er nu nachten niet van slaapt kun je met je vk overleggen voor evt een middeltje via het zh om je te laten slapen en even te ontspannen. Groetjes Brigitte
HOi birgitte, Bedankt voor je antwoord Helaas nog geen vorderingen, maar nog steeds weeen Vrijdag op controle geweest bij de vk nog even, maar toen nog geen ontsluiting Het blijft wel aanhouden tot nu toe, maar soms is het even minder en daarna weer een aantal uren dat het om de 3 tot 8 min komt Wanneer ik denk dat het nu echt regelmatig word tussen de 5 en 3 min, dan zakt het weer wat verder af Heel vervelend Mijn urine is ook weggebracht, daar krijg ik vanmiddag de uitslag van, dus dat even afwachten ook nog Morgen moet ik weer naar de vk, dus daar ga ik wel even vragen voor iets om van te slapen, heb van die rotte nachten nu steeds gehad helaas In ieder geval erg bedankt! En verder hoop ik maar dat het snel verder door gaat zetten, want om nog een paar dagen zo door te gaan zie ik echt niet zitten eigenlijk Kan dit echt nog tot 42 weken zo door gaan eigenlijk, zonder dat er verder wat gebeurt? (moet de weeen soms echt weg puffen en duren echt wel 1 minuut) Nogmaals bedankt! Groetjes Ster