innestelingsbloeding?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anoniem14928, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem14928

23 jan 2014
    48
    3
    8
    Vrouw
    Tandartsassistente
    NULL
    Hallo mensen!

vorige week donderdag 3 maart had ik een paar druppels oranje rood bloed bij het afvegen en daarna stopte het ook weer.
    volgends de vruchtbaarheids calculator op de site had ik donderdag 3 maart mijn innesteling.
    Maar ik heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben maar het is voor het eerst dat ik zo'n bloeding heb gehad.
    wel had ik vorige week maandag een heel erg stekende pijn in mijn rechterzij en heb ik nu vooral last van steekjes in mijn onderbuik.
    Heeft iemand hier ervaring mee die uiteindelijk wel zwanger was?

alvast bedankt!

2. anoniem14928

23 jan 2014
    48
    3
    8
    Vrouw
    Tandartsassistente
    NULL
    owjaa haha

toen ik op de babyafdeling liep vanmiddag met mijn vriend begon ik helemaal te glunderen en kreeg ik zo'n intens blij gevoel van binnen.
    ook ben ik heel emotioneel en krijg ik bij bijna alles tranen in mijn ogen

3. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik heb op 11/12 dpo bruin bloedverlies gehad dit was een innestelingsbloeding. Alles kan, kan ook een late ovulatie zijn en een ovulatiebloeding. Kan ook een adertje gesprongen zijn. Hopelijk is het het eerste en test je mooi positief! Verder had ik op koude voeten en menstruatie achtig gevoel na geen symptomen tot week 5 dus dat weet ik niet hihi.

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik had ook 6 dagen na me vruchtbare dag wat rozigs bij afvegen maar voelde me ook totaal niet zwanger maar was toch een teken :) spannend dus !

5. anoniem14928

23 jan 2014
    48
    3
    8
    Vrouw
    Tandartsassistente
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties ik ga vandaag een test halen :)
    Ik hoop dat het nu gelukt is

nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik had dit bij mijn derde zwangerschap! Paar dagen voor NOD bloedverlies, omdat het anders was dan een menstruatie heb ik de dag erna een test gedaan, deze was licht positief. In de loop van de dagen liep de test mooi op!

7. mella123

mella123 Lid

23 jul 2013
    38
    0
    0
    Het zou best kunnen van wel. Mijn mn 1e zwangerschap had ik dat ook. Bij 2e dan weer niet. Bij mij begon het zwanger voelen pas met 6 weken..toen begon ook de misselijkheid! Daarvoor hooguit een steekje af en toe.

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Via de zoekfunctie kun je hier nog heel veel over lezen.

Succes in ieder geval !

Deel Deze Pagina