Ik ben bijna 2 weken geleden bevallen en hield wat vocht vast. In mijn benen en enkels is dat verdwenen en kan ik mijn schoenen weer aan. Ik krijg alleen nog steeds mijn ringen niet om. Het lijkt wel of mijn knokkels groter zijn geworden. Hoe lang duurde dat bij jullie? Of moet ik ze echt groter laten maken?
Bij de eerste zwangerschao 4 maanden en nu ook nog niet. Tweede is nu 9 weken. Schoenen passen wel weer maar zitten strakker. Sokken staan savonds evengoed nog in mn benen dus het vocht is overal nog niet helemaal weg. Kan dus lang duren
Bij mij iets van 2 a 3 weken voor het uit mijn vingers was. Zou je ringen nog niet groter laten maken maar even geduld hebben.
Hm kijk naar mijn onderschift. de ringen die ik had voor de eerste. pas ik nu nog niet. Vingers zijn dikker helaas.. zou het even aankijken miss zakt het nog iets
Ik geloof dat ik mijn trouwring weer om kon tegen de tijd dat ik weer ging werken na bijna 4 maanden. Ik zou het dus nog even aankijken, het kan een tijdje duren.
Jeetje wat kan dat lang duren! Ik geef het nog een paar maandjes totdat ik weer moet gaan werken. Thanks