pijnlijke eierstokken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kaatje85, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.
    sinds gister heb ik tijdens het lopen en zitten pijn aan mijn linker "eierstok"
    Er zitten nu twee eitjes van ongeveer 2 cm..

vorig jaar had ik deze pijnen ook, en na anderhalve week pijn kreeg ik een bloeding aan mijn eierstok veroorzaakt door een cyste.

Kan deze pijn zijn omdat ik twee eitjes in mijn eierstok heb?
    Heb vanochtend pregnyl gezet dus hoop dat ze nu onderhand wel gesprongen zijn.

Liefs kaatje

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kaatje,

het kan heel goed zijn dat het komt doordat er twee follikels (is ook een soort cyste trouwens) op knappen staan en daar kun je inderdaad een pijnlijk gevoel in de flank van hebben. Het zou natuurlijk op zich wel kunnen dat er cyste zit, maar het klinkt er veel meer na dat je follikels zitten te 'irriteren'.

Groetjes Brigitte

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dank je wel.. de pijn was vanochtend een stuk minder dus dacht dat de pijn door de eisprong kwam. helaas begon de pijn vanmiddag weer terug te komen.
    Kan ik deze pijn houden ook na een eisprong?

Liefs kaatje85

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kaatje25,

dat kan inderdaad wel een dagje duren of nazeuren. Hopelijk heb je er morgen geen last meer van.

Groetjes Brigitte

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dank je wel. ik wacht het gewoon nog even af en anders bel ik mijn gyn aangezien het dezelfde pijn is als vorig jaar en wil toch niet weer zo'n bloeding mee maken..vond het namelijk behoorlijk pijnlijk.

liefs kaatje

Deel Deze Pagina