Bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by Johanna1986, May 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Na 2 dagen een tuurtest gehad te hebben vanmorgen eindelijk wat duidelijker, maar helaas met bloedverlies. Begon bruinig, toen helder rood. Niet extreem. Meer slijmerig bloed voornamelijk met plassen, in mijn maanverband alleen wat rozig. Verloskundige gebeld die zei dat dit heel normaal is, kan van innesteling zijn. Dus het kan 2 kanten op. Maar mij lijkt als het een miskraam zou zijn mijn test niet knallender moet worden toch? 2 juni eerste echo, ben benieuwd. Verder geen pijn, alleen heel erg moe en kramperig gevoel, had ik bij mij vorige zwangerschappen ook. Herkenbaar?

2. A daydream

A daydream Actief lid

Jan 12, 2016
    399
    106
    43
    Oei lastig. Het kan idd twee kanten op. Het kan idd innesteling zijn maar ook mk. Je zou bij mk wel verwachten dat de test een dezer dagen minder zou worden.
    Ik heb bij de zwangerschappen zonder en met mk vaak een ongi gevoel gehad. Dus zegt ook niets.

Sorry!

3. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan! Een test hoeft helaas niet altijd weer direct negatief te zijn dit kan ook nog even duren(rest hcg)

4. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Dank je wel dames. Ik ga er gewoon vanuit dat er 2 juni niets te zien is op de echo.

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Hier een vergelijkbaar verhaal:

10 mei tuurtest... Liep slecht op.. 15/16 mei bloedverlies, best heftig, maar geen weefsel verloren. Dat was met 4 weken zwangerschap, dus ik ging uit van een vroege mk. Maar sinds het bloedverlies knallen mijn testen, terwijl zondags nog turen was... Ik denk dus toch een innesteling bloeding geweest... Lijkt mij onwaarschijnlijk,zeker in zo'n vroeg stadium, dat testen na de mk nog gaan oplopen... Ik heb 13 juni echo, vind het erg spannend!

Share This Page