Hoi Ook ik meld me hier even. Ik ben heel erg aan het twijfelen. Ik zou eigenlijk 22 mei ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet. Heb al meerdere testen gedaan van allerlei merken maar alles was negatief helaas Maar heb toch verschillende symptomen die ik van mijn eerste herken. - gevoelige/ pijnlijke tepels - af en toe misselijk - meer plassen - veel moe - en een opgeblazen gevoel in de buik - steken in de onderbuik Maar heb niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik dat altijd heel goed aan voelde komen. Nu is dan de vraag kan ik dan als nog zwanger zijn? maak ik dan te weinig hcg hormoon aan? help me a.u.b. veel liefs Lautjuh
Tsja het zou kunnen dat je laat hcg aanmaakt, maar helaas kan alleen een test je vertellen of je zwanger bent of niet. Het is zo vervelend als je op je ongie of een positest zit te wachten en al helemaal als je lichaam dan ook nog eens signalen afgeeft dat een zwangerschap mogelijk is. Succes met wachten en hopelijk heb je snel duidelijkheid.