He bah, sinds gisteravond heb ik heel licht bloedverlies gehad. Alleen bij afvegen, en dan ook heel minimaal. Het was eerst lichtroze en daarna bruin. Sinds vanochtend niks meer. Bijna een week geleden had ik ook wat bruinverlies, ik ga er vanuit dat dat een innestelingsbloeding was (dat had ik de vorige keer ook) dus dat zou het nu niet meer kunnen zijn lijkt me. Maar mijn vorige zwangerschap eindigde met 6 weken in een miskraam. Toen begon het net zo, alleen stopte het niet tussendoor. Ik wordt er zo onzeker van, ik loop om de 10 minuten naar de wc om te checken. Hebben er meer hier last van gehad?
Hoi hoi Geen kramp of helder rood bloedverlies is geen rede voor paniek. .. ook ik heb bruinverlies en zelfs eenmaal veeg roze verlies gehad maar ze doen hier niks aan omdat het zo pril is en je gewoon moet afwachten. Sterkte. Groetjes Mariska
Hi Lemontree, ik heb hier zelf ook last van gehad.. Vorige week zondag nacht tot en met maandagavond.. Onzeker dat ik was! Lichtroze veegjes en daarna bruinig.. De dag erna had ik a l een afspraak bij de VK en het hartje klopte! Het zegt dus niet heel veel.. Mijn VK gaf aan dat dat normaal is rond deze tijd en dat ik niet hoefde te stressen, mits het echt om rood bloedverlies ging waarbij ik echt een maandverband moet dragen. Gelukkig heb ik dat nooit gehad.. Wel tot op heden gelig en wittig afscheiding... Ik denk dat dat gewoon normaal is
Ik heb op mijn NOD tot 2 keer toe helderrood bloedverlies gehad. Dacht dat mijn menstruatie was begonnen, voelde ook wat rommelig onder mijn buik alsof het een beginnende ongi was. Maar toen het niet doorzette, heb ik een test gedaan en bleek ik zwanger. Daarna geen last meer gehad van bloedverlies. Ook mij zat het niet lekker omdat ik zelf een MA heb gehad, dus ook bij mij zat de schrik er goed in. Maar de zwangerschap is toch goed gegaan.
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik vind het super spannend, lijkt wel alsof mijn vertrouwen na de miskraam helemaal weg is. Ik heb na dit hele kleine beetje geen bloed meer verloren. Het is gewoon afwachten, maar ben heel blij met jullie positieve verhalen!