witte uitvloeiing

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi ik heb een vraagje, het is namelijk zo, heb heel mijn zwangerschap al last van veel witte uitvloeiing.
    nu was ik gisteren avond gaan douche, toen ik klaar was en de douche uit stapte, en me afdroogde voelde ik ineens iets lopen tussen mijn benen.

het was geen vruchtwater want heb gelezen dat, dat doorzichtig is en echt waterachtig is.

het liep langs mijn benen af, ook drupte het een beetje op het douche matje, en zag ook plakje in de douche cabine, ik uit schrik mijn vriend geroepen.

het zag er wel uit als uitvloeiing, het was wit een beetje yoghurt achtig, ik heb het af geveegt, nog op mijn hand geblazen, maar kwam verder niks meer, ook geen krampen, beebje beweegt goed.
    wat zou dit geweest kunnen zijn? en zijn er die dit meer hebben gehad, moet ik dit wel melden bij mijn vk?

zo erg heb die witte uitvloeiing nog niet gehad, en vanacht en tot nu toe niet meer gehad.

en er zat ook helemaal geen bloed bij ofzo hoor.

2. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dat lijkt mij gewoon cervix-slijm, zoals je het nu uitlegt. Dat komt wel meer voor in de zwangerschap. Ik heb er op het moment ook veel last van, het kan geen kwaad, maar is wel lastig soms....

3. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Heb er momenteel ook veel last van, geen zorgen.
    Hoort erbij..

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ok bedankt, was al helemaal in paniek gisteren, maar ben nu wel weer gerustgesteld.

5. Alita

Alita Niet meer actief

slijmprop?

6. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik heb geen slijm prop gezien, het was echt gewoon yoghurt achtig, en geen slijm, het zag er gewoon uit als uitvloeiing wat ik de hele dag heb, maar alleen de hoeveelheid daar schrok ik wel van, maar vandaag eigenlijk nog weinig uitvloeiing gehad.

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja het kan zijn dat het de slijmprop was maar die vernieuwt zichzelf gewoon weer....

8. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb dit nooit gehad bij mijn dochter....zal wel gewoon afscheiding zijn dan maar wel veel!!

9. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Don't worry, je kan een beetje schrikken maar ik heb het bij mijn vorige ook gehad en krijg het nu ook alweer! is normaal! :D

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    In huize evenstar zijn de inlegkruisjes niet aan te slepen wegens de toename van dit 'gebeuren'. :)

Vk zei dat het normaal was, maar niet leuk zeg. Ik dacht de eerste keer echt dat ik vruchtwater lekte, maar dat was het idd niet, waterig en wit/plakkerig, niet echt slijm zeg maar.

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb dit ook heeeel erg gehad met sam rond die tijd... ben bij de huisarts geweest, en die zei dat heeeeel veel vrouwen tijdens zwangerschap schimmelinfectie krijgen. dus ik heb zon inwendige zetpil mee gekregen en uitwendige creme, en het was meteen een stuk minder! zou even aan je huisarts vragen, want ik werd er ook echt gek van. liep er bij mij ook soms uit ( dus droeg ook dag en nacht inlegkruisjes)

liefs Muis

Deel Deze Pagina