Ik heb ook al jaren PDS, heb daar ook altijd medicijnen voor gehad maar die mag ik nu niet ivm de zwangerschap... Het bloedverlies is inmiddels wel gestopt, gelukkig, maar de echoscopiste zei ook dat er soms geen bloed aan te pas hoeft te komen bij een MK. Morgen aan het einde van de middag mogen we weer voor een echo, en het wachten is een hel. Ik kan ook niet zeggen dat ik er een bepaald gevoel over heb, soms denk ik: het is helemaal mis, en op een ander moment heb ik op één of andere manier toch nog hoop. Thnx meis!
meis, wilde je even succes wensen voor vanmiddag! hoop dat t allemaal helemaal goed zit! good luck! knuffie
Thnx meis!! Oh ik vind het toch zo spannend... Heb vannacht gedroomd dat ik een stolsel zo groot als een vuist in mijn handen had... Er zaten al beentjes en armpjes aan... Durfde daarna niet meer naar het toilet. Raar is dat he, dat je zo kan dromen... Hoop dat het een geval van "dromen zijn bedrog'' is... Bij jou is het allemaal goed toch? Daar houd ik me dan maar aan vast... Wat duurt de dag nog lang! Duimen jullie voor mij??
Heel veel succes!!! Leef met je mee!! Wat kan deze tijd killing zijn! Helemaal als t niet volgens het boekje gaat! Goodluck!!
Lieve Schatten, WE HEBBEN NET HET HARTJE ZIEN KLOPPEN!!! Oh we zijn toch zo blij! Volgens de echoscopiste is het een gezonde zwangerschap en ze feliciteerde ons met ons kindje. De bloedprop zat er wel nog maar was al een stuk kleiner en zat ook buiten de vruchtzak. Meiden, ik kan niet zeggen hoe blij en opgelucht ik ben.... Thank God, het is gezond!
het stippeltje..!!! Gefeliciteerd meid..!! Ben blij voor je dat alles goed is en dat alles goed is met je beedje..!! Liefs Jeem
YES! geweldig! ik had al zo'n idee hoor omdat t precies op mijn verhaal lijkt. ben heel erg blij voor je. nu lekker genieten meis! knuffie