heb al de hele dag zon rugpijn, in mijn benen, pijn down under en bij vlagen ook buikpijn. heb vorige week in het ziekenhuis gelegen en nu bedrust, maar moest vandaag even een half uurtje naar buiten en het huis schoonmaken, dus ben zon 2 uur in beweging geweest. weet dus niet of het daardoor komt, had het vanmorgen nl ook al een beetje, maar toen ik ging douchen zakte het wel weg. zit ook geen regelmaat in dus denk niet dat het weeen zijn. weet niet of met name de rugpijn komt van de vreselijke bank waar ik op lig of dat er misschien toch meer aan de hand is, maar heb vorige week niet hele postitieve ervaringen gehad ih zh (zie happy new year vanuit het ziekenhuis in prematuur) dus ben een beetje huiverig om nu te bellen, zeker als ik niet zeker weet of er echt iets aan de hand is. vriend moet overwerken en krijgen zo kijkers voor het huis, weet echt even niet meer wat ik nu moet doen. wil niet terug naar het ziekenhuis, heb mijn dochter al vanaf zondag niet meer gezien omdat ik rust moet houden en ze komt dit weekend eindelijk weer thuis, en ben daar best slecht behandeld. wil nu echt niet meer terug als ik niet 100 % zeker ben dat ik aan het bevallen ben.. maar heb wel verdomd veel pijn! zit er niet ergens een dokter op het forum die mij thuis even een ruggenprik wil komen brengen?
Hey wat naar.. Ik wil je even heel veel sterkte wensen Maar je moet ook niet zo lang achter mekaar bezig zijn Poetsen is stiekem best zwaar en als je al net uit het ziekenhuis komt moet je toch echt wat meer/langere pauzes nemen tussendoor.
ALs ze je bedrust hebben geadviseerd (dat doen ze niet voor niks) en je gaat dan het huis poetsen... Ja dan krijg je wel pijn. Ik heb ook al weken regelmatig last van mn rug en buik. Ia je kindje al ingedaalt? Want dat kan verdomt veel pijn doen als je een stukje gelopen hebt, en als hij/zij tegen je ruggegraat aanligt kun je daarvan ook de rugpijn krijgen.... Als je echte krampen krijgt met regelmaat (nou als ze steeds terug blijven komen bedoel ik) DAn zou ik wel even het ziekenhuis bellen ja... Zou toch vervelend zijn als je WEL aan t bevallen bent en je onderneemt niks... Hou het gewoon even in de gaten, neem een paracetemolletje en ga lekker op bed/bank liggen.... sterkte!