Lieve meiden, Vandaag ben ik 3 dagen overtijd. Helaas nog geen positieve zwangerschaptest. Ook heb ik niet het idee dat ik een deze dagen ongesteld moet worden. Kan het zo zijn dat ik zwanger ben ?? Ik heb vooral last van: Pijnlijke tepels en grotere tepels Hoofdpijn bij wakker worden Zeurderig gevoel in onderbuik Last van opboeren / maagzuur Maar vooral heel erg moe. Liefs
Het kan natuurlijk dat je nog niet zoveel hcg aanmaakt. Het is afwachten. Misschien kun je een test laten doen bij de huisarts? Ik duim voor je dat je zwanger bent
Erg, dat wachten, maar er zit weinig anders op. Nu al naar de dokter gaan lijkt me wat overdreven. Je ei een paar dagen later lijkt een meer voor de hand liggende verklaring. Hoop voor je dat je over een paat dagen goed nieuws hebt.
Sommige mensen testen pas heel laat positief. Geen bloed geeft moed!! Over twee dagen of zo nog eens proberen!
Spannend! Hopelijk over een paar dagen alsnog een positieve test! Ben je allang gestopt met anticonceptie? Kan misschien ook zijn dat je lichaam nog moet wennen dat het zonder de hormonen van de anticonceptie moet gaan werken.
Jaah lastig hea dat gewacht? Dat hebben we hier allemaal hoor! Sommige mensen testen pas 14 dagen na de nod positief. Dus zolang je nog geen roodbloed zie geen paniek!