Ik heb beide zwangerschAppen bloedverlies gehad zo vroeg en geen vroege echo. Het is niet leuk die onzekerheid maar die heb je zonder bloedverlies ook. Beetje Rozeverlies is niet zO erg, denk dat de vak dat ook gaat zeggen. Het komt vast wel goed!
Ik heb ook regelmatig bloedverlies gehad en soms nog. Meestal was het weinig en roze, maar soms ook wel meer en rood. Ben ondertussen 18 weken zwanger en alles gaat nog goed. Zou me dus niet al te druk maken over wat roze bij het afvegen. :-D Je kunt trouwens bij Baby in Beeld gewoon ook een vroege echo laten maken hoor. Ik heb daar een echo laten maken met net 11 weken. Kosten zijn hetzelfde als bij de geslachtsbepaling.
Toch maar net even de vk gebeld, want had vanmorgen weer roze. Ze belt straks terug om te kijken of ik eerder een echo kan krijgen.
En meid? Ik hoop voor je dat het niets betekent. Roze is vaak onschuldig geloof ik. Krijg je een vroege echo?
Ik heb bruin verlies gehad met 6 weken, mocht van m'n vk een echo laten maken. Uiteindelijk bleek tijdens de echo dat ik stolsels bij de placenta had en t heeft ongeveer een week geduurd voor t over was. Gelukkig alles goed met de beeb, mooi kloppend hartje gezien.
Kan zijn dat het een bloedvaatje is wat blijft bloeden door innesteling, omdat de baby natuurlijk blijft groeien kun je nog doorbloeden daarvan. Maar een echte oorzaak kunnen ze niet vinden.