Ik heb nu voor de 4e x licht bloedverlies. Ben hiervoor al twee keer tussentijds naar het UZ Gent geweest, aan CTG en nagekeken (inwendig) geen verklaring voor. Dit maakt me soms wel wat onzeker. We willen niet weer "voor niets" naar het ziekenhuis, het is 2,5 rijden heen en weer en daar is ook een babayboom en als we toch steefds weer terug worden gestuurd. Heeft er nog iemand ervaring mee. Ze zeggen dat het er niet bij hoort denk zelf dat het misschien met indalen/ontsluiten te maken heef maar in ziekenhuis zeggen ze van niet. Had al wel 1.5 cm ontsluiting.
Ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen en naar het ziekenhuis gaan....beter 10x voor niks als 1x te laat! Bloedverlies gebeurd wel vaker...en zolang je de kleine voelt schoppen en bewegen denk ik dat je je niet druk hoeft te maken.... maar toch even laten nakijken meis!
Ik snap jullie reacties maar heb nog ff afgewacht, is nu pas weer een beetje slijm met wat bloed eenddruppel zomaar gekomen verder echt nergens last van net als vorige keren dus wacht vandaag nog af tot morgen. Ik moet maandag weer op controle en voel de kleine net weer lekker bewegen ook dus ja, zal wel weer niks zijn. Als het blijft ga ik anders wel naar de verloskindige en/of het streekziekenhuis hier voor ctg en inwendig onderzoek dan kunnen ze hier misschien een keer eerst kijken voor we weer naar Gent gaan (wellicht voor niks).