Hoi meiden, Misschien een rare vraag Maar ik vroeg mij af...., Normaal gesproken na mijn ei tot aan mijn nod heb ik altijd heel erg last van witte afscheiding Maar nu heb ik dat helemaal NIET. Ik heb wel wat afscheiding... maar dat stelt niet zo veel voor dan wat ik gewend ben Iemand een idee hoe dit zou kunnen of iemand die dit ook meegemaakt heeft?
Ik heb juist heel erg weinig afscheiding tussen ei en nod en word dan altijd ongesteld. Deze maand had ik meer afscheiding dan normaal,maar ben niet zwanger. Dusja, elke cyclus is gewoon weer anders bij mij. Dan weer wel zer gevoelige tepels na ei,dan weer niet. Maar misschien ben jij wel zwanger,wie weet! Nog een paar daagjes geduld Succes!
Hmm apart! Nouja dan moet ik maar gewoon afwachten wat het te betekenen heeft.. Helaas moet ik nog ff wachten met testen, maar ik kom vast de dagen wel door
WAT?! had je ook toen je zwanger was... (uhm bent geloof ik )? Oooh de hoop komt weer een beetje naar boven!
Ja bij mij was alles andersom als anders Normaal ben ik een beetje moe en chaggie (pms) voor dat ik ongie moet worden, maar nu was ik hyper, vrolijk en had last van schoonmaakwoede Dat alles werd snel weer minder hoor, maar dit was vóór mijn NOD
Oh super! Laten we het hopen..! Bedankt voor je reactie! Er is toch nog hoop...... Verder heb ik wel wat dingen niet heel veel. Onwijs gevoelige (.)(.) wat ik normaal gesproken ook nóóit heb (ze lijken wel gegroeid ook volgens mijn man ) En verder heel winderig al een week ofzo, maar dat kan ook aan mij liggen
He tessa, fijn dat ik je topic lees. Was ook een beetje onzeker erover van dat afscheiding gedoe. Ik heb ook zeer weinig.. En over dat laatste waar je het over had komt mij ook bekend voor plus de pijnlijke borsten want ik ook normaal nooit heb.... Jij ook succes met testen! liefs, waterlelie
@Waterlelie, Ook spannend voor jou zeg! Hier heb ik er al iets minder vertrouwen in Mijn temp is namelijk gezakt dus ik ben bang voor een (vroege) ongi. Ik hoop het niet, maar ga er maar wel van uit.. Heb alleen nog steeds gevoelige boobs, weet niet waar dat dan vandaan komt.
Hee Tessa, hoe is het eigenlijk met jou? Ik zie aan je banner dat het deze maand niet is gelukt..jammer Hier nog geen menstruatie te bekennen. Ik verwacht m wel ( vandaag eigenlijk) want ik heb al dagen zo'n zeurderig gevoel in mn buik en verder geen tekens van zwanger zijn, helaas : Groetjes, waterlelie