licht bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by Timonneke81, Oct 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi, ik ben nu iets meer dan 5 weken zwanger. Gisteren nog bloed laten nemen, en het hcg was goed gestegen tov de week ervoor.
    In de namiddag merkte ik bij het afvegen een heel klein beetje oud bloed op. Heel weinig, enkel aan men toiletpapier, in men maandverband was niks. Gisteren dan toch een echo laten nemen, en alles bleek in orde voor 5 weken, er was een vruchtzakje en een dooier te zien. Nu vandaag met het afvegen een beetje lichtroze bloedverlies. Was geen helder bloed, maar echt licht roze. Ik maak me nu toch wat ongerust.
    Zou het met de uterogestan kunnen te maken hebben? Ik gebruik deze nog steeds 3 keer per dag.

2. Emmi

Emmi Actief lid

May 13, 2007
    138
    0
    16
    Ik zou me geen zorgen maken
    ik had ook een lichte bloeding met 5 weken
    Dit gebeurd wel vaker bij zwangere vrouwen

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Je hebt gisteren waarschijnlijk een inwendige echo laten nemen? Dit kan een klein beetje bloedverlies tot gevolg hebben...dit omdat je veel beter doorbloed bent en daardoor sneller een vaatje kwetst met bloedverlies tot gevolg.

Je hoeft je geen zorgen te maken als je geen helderrood bloedverlies hebt met krampen.

Lieve groetjes en nog veel genieten van dat kleine wonder in je buik! ;)

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik hrb gisteren inderdaad een inwendig onderzoek en een inwendige echo gehad. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht :rolleyes:
    Bedankt in ieder geval voor de snelle antwoorden.

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi timmonneke, snap dat je daar ongerust van word... mijn huisarts vertelde precies hetzelfde.... een beetje bloedverlies is normaal en komt bij bijna de helft van de zwangere vrouwen voor... als het helder rood word met stolsels dan is het niet goed.

en wat betreft die inwendige echo... dat lijkt mij de boosdoener hoor! en trouwens je bent nog maar 5 weken dus het kan ook nog gewoon van de innesteling zijn... maak je geen zorgen meid...

gr jose

Share This Page