Voor me gevoel nog zoooo lang

Discussion in 'Zwangerschap' started by tataar, Dec 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Meiden,

Aanstaande vrijdag ben ik 31w zwanger dus nog 9 weken te gaan.
    Maar voer me gevoel moet ik er nog 20.
    Me buik is lekker aan het groeien en zit me al lekker in de weg.
    Slapen is ook drama wil soms niet eens slapen want lekker liggen zit er ook niet meer bij.
    Heb ook best wel last van harde buiken en voel de kleine alleen maar.
    En dat is natuurlijk wel fijn maar het doet soms ook gewoon pijn.
    Me placenta ligt achter de de kleine ligt lekker tegen me buik aan te drukken.

Het lijkt nu net als of ik niet geniet maar dat is niet zo maar ben het nu wel ff zat.
    Moet dan ook nog 5 weken werken dus echt rusten zit er ook nog niet bij.
    Het zijn dan 3 volle dagen van 08:30 tot 17:00.

Nou zijn we ook nog niet klaar met de kamers.
    Onze zoon krijgt een nieuwe kamer en hoop dat die voor het einde van het jaar af is.
    En dan nog de baby kamer doen.
    Ik wil klaar zijn en lekker genieten van me lieve zoon en de kleine drukte maker in me buik.

Ga nu ook wel de vlucht koffers voor mij en me zoontje klaar maken.

Sorry maar moest ff klagen.

X Tam

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Kun je niet vragen of je gebruik kunt maken van de mogelijkheid tot extra pauze op een dag? Ik heb daar bij de vorige zwangerschap ook gebruik van gemaakt. Ik begon zo kwart over 9 ipv half 9 (zat ook met OV-reistijden) en dat was voor mij net genoeg om de tijd tot aan verlof vol te maken.

Ik zit er nu zelf ook al aan te denken om die pauzetijden weer aan te vragen. Merk echt dat deze tweede zwangerschap wat zwaarder is qua rusten en vermoeidheid tov de eerste. Maar ik moet incl vandaag nog drie dagen werken en heb dan een weekje vrij. Dus ik kijk het zelf eerst nog even aan. Mocht ik in het nieuwe jaar alsnog steeds zo moe zijn, dan vraag ik het alsnog aan. Die tien weken tot aan half maart (laatste werkdag) vallen me anders ook aardig zwaar.

Succes meid en ik kan me voorstellen dat je het even zat bent!

3. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Heb wel gelukkig het voor deel dat ik me pauze tijd zelf in kan delen en me werk ook maar tussen door naar huis gaat ook niet echt. de komt ook de laatste tijd niet meer stipt om 08:30 op kantoor maar ook wel eens wat later. Maar het liefst blijf ik lekker de hele dag th. lekker op me gemak opruimen en alles klaar maken en op de bank zitten wannner ik dat wil..

Maar ind nog ff vol houden en hopen dat januari heel snel voor bij is.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hebben dat pauzebegrip dus wat opgerekt, naar extra rusttijd. Dus ik nam niet echt tussendoor extra pauzetijd op, maar ik begon dus gewoon een uurtje later met werken... of eerder naar huis.
    Maar bij mij waren het voornamelijk "opstartproblemen" en dat beetje later beginnen was voldoende om het tot 17 uur vol te houden.

Share This Page