He Geboortekriebel, bah! Dat is niet het nieuws wat ik had gehoopt! Donerdag de echo, ik hoop voor je! Op zich is het bloed niet zo erg, maar als het toeneemt . Ik blijf voor je duimen, laat je het nog weten donderdag?
Sterkte meis, ik leef met je mee! Probeer je voor te bereiden op een echo zonder mooi beeld, dat haalt een beetje het scherpe van de pijn af (al is elke echo weer raar, vind ik, had er vandaag nog eentje en dan hoop je alsnog stiekem erop dat er eentje zit te zwaaien naar je...ondanks dat je WEET dat het ECHT niet kan!) Liefs, Kweenie
Vannacht helaas een miskraam gehad. Kreeg erge krampen en voor dat ik het in de gaten had, was het vruchtzakje en vruchtje eruit. Poe hé, erg heftig. Maar... ben blij en opgelucht dat ik nu duidelijkheid heb. De verloskundige heeft vanmorgen naar mijn baarmoeder gekeken, en die zag er prima uit. Er is niets achtergebleven. Ik kan mijn normale leven weer oppakken. Deze zwangerschap kwam onverwacht. Wat ons betreft heeft het ons opgeleverd dat als het allemaal mogelijk is, we graag kinderen willen , geen twijfels. Helaas bleek het nu niet onze tijd, maar ik hoop in de toekomst wel. Voor iedereen die nog in onzekerheid zit, sterkte!