Hoi meiden, Ik ben ongesteld geworden, helaas en heb een lf van 10 dagen, vrij kort zeg maar. Ik wilde dit gaan verlengen met tarwekiemolie, omdat ik dat gelezen had dat dat kan helpen. Nu lees ik hier en daar ook dat visolie helpt, hoorde ik in de winkel weer dat teunisbloemolie kan helpen. Ik eet vrij weinig vis, dus zal ik dan bijvoorbeeld Davitamon compleet mama met visolie nemen? Of toch de tarwekiemolie of de teunisbloemolie? Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
Sinds ik Davitamon mama compleet met visolie slik is mijn LF langer geworden, zie onderschrift! Succes!
Thanks voor het reageren, swagartist! Ik ga als de pillen op zijn van compleet mama, die andere nemen,xx
Hey juf , ik gebruik ook mama compleet met visolie. Ik bestel ze bij bol. Soms hebben zij actie 2+1 gratis. Ik bestel meerdere verpakkingen tegelijk, hoef je geen verzend kosten te betalen.
Ik weet niet hoeveel pillen je nog hebt maar anders misschien los potje visolie kopen en erbij slikken.
Hey Ike, Ik ga even kijken hoeveel pillen ik nog heb en of het dan de moeite is om losse visolie te kopen.