lange cyclus

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bakegirl, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen, februari had ik waarschijnlijk een vroege miskraam en de cyclus daarna was 39 dagen. Na die cyclus weer zwanger, maar heb 8 juni een miskraam gehad, maar ben nu nog steeds niet ongesteld geworden. Mij is verteld dat het tussen de 4 en 6 weken kon zijn, maar ik zit nu op 6 weken en nog steeds niets en ook niet het gevoel dat het er al aan komt. Ik heb een echo gehad waaruit bleek dat mijn baarmoeder schoon is, dus dat kan het niet zijn. Ik heb al 2 keer een test gedaan, maar die zijn negatief. Wat moet ik nu doen?

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik begrijp je ongerustheid en dat je graag weer zwanger wilt worden. Toch kan het soms wel even duren, voordat de cyclus op gang komt. Het lichaam heeft echt even de tijd nodig om te herstellen van een miskraam. De meeste vrouwen worden 6 wk na de miskraam weer ongesteld, maar dat ook een paar weken eerder of later zijn. Ik zou je aanraden het nog even af te wachten of de menstruatie binnen een paar weken toch komt. Succes en sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanaf wanneer zou ik dan verdere stappen kunnen/mogen nemen? En waar moet ik dan zijn, bij mijn huisarts of verloskundige?

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

Indien je na 10-12 weken nog niet ongesteld bent en ook niet zwanger, dan zou ik je aanraden om contact op te nemen met de huisarts. Ik hoop voor je dat het niet zover hoeft te komen. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina