Geen maandstonden door warmte?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esther1991, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij zijn ondertussen al 9 maanden bezig met onze kinderwens, waarvan 3 maanden in MMM dus ik ken mijn lichaam vrij goed. De afgelopen maand mocht ik geen hormonenbehandeling ondergaan omwille van een cyste. Ik moest dus één ronde terug natuurlijk proberen.

Nu heb ik in de week van 14-19 juni mijn follikel voelen groeien (dit voel ik altijd) met op 19 juni een zeer duidelijke positieve ovulatietest. Mijn ei is dus gesprongen op 20 of 21 juni.

Op 1 juli had ik bruinverlies. Ik dacht dat dit voorbode was van mijn maandstonden. Dit is echter gestopt na 1 dag. Normaal heb ik 14 dagen na mijn eisprong, mijn maandstonden. Nu zijn ze (17 dagen na eisprong) nog steeds niet doorgebroken. Ik heb al twee keer een zwangerschapstest gedaan (op 3 en 5 juli) maar beiden waren spierwit dus ik denk niet dat ik zwanger ben (ik heb ook geen enkel zwangerschapssymptoom).

Zou het door de warmte zijn dat mijn maandstonden uit blijven? Om terug te starten met hormonenbehandeling moet ik ze namelijk eerst krijgen zodat ik de eerste dag van mijn cyclus voor echo kan gaan. Ik ben niet zwanger, dus wil nu graag ongesteld worden...

Deel Deze Pagina