Lieve meiden, Graag zou ik jullie ervaring willen weten over een maansteen? Werkt het echt? En welke zou ik eventueel kunnen kopen? Heeft iemand tips. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op mensen die er niet in geloven. Na bijna 3 jaar proberen onze kinderwens in vervulling te krijgen sta ik voor alles open. Liefs
Hier is al eens eerder een topic over geweest en de ervaringen waren wisselend. Toen dacht ik: ik kan het altijd proberen toch!? Maar heb er toen niets meer mee gedaan, weet niet waarom eigenlijk. Ben ook benieuwd wat de ervaringen zijn. Niet geschoten is altijd mis, toch?
Dit vond ik op spiritualgarden.nl Stenen met een werking op de vruchtbaarheid: Calciet (oranje), Hessoniet, Grossulaar, Jade, Maansteen, Carneool, Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.
Mijn ervaring: 2 vriendinnen van me in de MMM heb ik een maanstenen armbandje kado gedaan, dit was bij hun beide in aan het begin van IVF 1 voor hun, beide waren ze direct zwanger. Ik kreeg er erg goede hoop van en heb er toen ook zelf een direct aangeschaft, aangezien ik er al 1 mislukte ICSI poging op had zitten... Helaas heeft het bij mij daarna nog 2 jaar geduurd voordat ik zwanger mocht raken. Met deze terugplaatsing heb ik geen maansteen om gehad of wat dan ook. Suc6!
Je vraagt naar onze ervaring en wilt weten of het werkt. Maar er mogen geen mensen reageren die er niet in geloven? Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik geloof er ook niet in dat een maansteen PCOS, een verminderde zaadkwaliteit en/of een bevruchtingsprobleem kan oplossen. Hier was helaas toch echt het medische circuit nodig. Ik snap je instelling, hier ook vanalles en nog wat geprobeerd. Maar soms heb je net iets meer hulp nodig. Succes!
@jippie nou ik zit in hetzelfde schuitje als jou heb alleen ook nog een prolactoom.. Vl ook verminderd zaadkwaliteit.. We gaan derde icsi naar Gent maar als het 'kan' helpen wil ik de stap nemen.. Let nu op voeding en wil alles aanpakken..
Maakt het ook uit wat voor soort maansteen je geeft in armband, ketting o.i.d. En kleur zit daar ook verschil in?
Ik had beide vriendinnen een wit gekleurde maanstenen armband gegeven, ik zelf had een wit gekleurde maanstenen ketting. Hun beide dus direct zwanger van IVF 1 en ik 2 jaar later pas van ICSI 2 en tp nummer 6. (hier ook slechte zaadkwaliteit vandaar de ICSI en daarnaast nog wat aangeboren afwijkingen aan mijn baarmoeder)
Ik had er een, die niet werkte . Dat topic was ook van mij hihi. ( http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/486369-succesverhalen-maansteen.html ) Ik droeg een los hangertje in mijn broekzak en ik ben hem vergeten uit mijn zak te halen.
Nee, het werkte bij mij niet. Ik ben maar gestopt met dat ding te dragen, maar ik snap wel dat je alles wilt proberen.
Of dat de reden was weet ik niet haha Ik heb van een vriendin een losse maansteen gekregen ook wit en die heb ik altijd op mijn nachtkast laten liggen. Ik kreeg die nadat mijn eerste icsi poging afgebroken werd en de ronde daarna liep ineens heel goed en je ziet het resultaat XD Maar of het geluk is of de steen....ik weet het niet
Vandaag krijg ik een cryo tp! Hij is goed ontdooid. Ik moet de maansteen nog aanschaffen, zou dat te laat zijn?
Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel net twee armbanden besteld van maansteen.......Ik geloof er wel in, bovendien vind ik ze mooi. Succes Bibi! Ik duim voor jullie.
Ik heb in januari een maansteen cadeau gekregen. Ik had hem dag en nacht om, droeg hem op mijn huid. Op het moment dat ik eind januari een positie test in handen had, viel de steen van mijn ketting af! Tsja... toeval of niet... ik ben zwanger en vond het wel erg bijzonder dat de steen ee juist op dat moment af viel terwijl hij toch echt stevig vast zat!!! Ik heb pcos en ben met behulp van clomid zwanger geworden De eerste ronde (zonder ketting) werd het een ma met 9,5 week. De tweede ronde... zie mijn banner Ik draag nu nog steeds steentjes die bescherming bieden en de groei van de foetus bevorderen. Of het echt werkt zullen we nooit weten, maar ik vind zelf dat elk klein beetje hoop in de mmm al werkt om je positief te houden!
ik heb er nog nooit iets mee gedaan, maar ik ben best bijgelovig, ik lees veel dat meiden die het cadeau kregen wel werkte, en meiden die het voor zichzelf kochten niet werkte, ik denk altijd als je iets krijgt is het bijzonderder, weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen, maar misschien omdat iemand anders het je gunt en het je geeft, dat het wel sneller werkt omdat het meer waarde heeft en het misschien onbewust iets met je doet! sorry kan het niet duidelijk uitleggen... toen ik op reageren klikte wist ik precies wat ik wou zeggen en nu ik typ dus niet meer! maar het komt op zoiets als het bovenste deel van mijn bericht neer.
Heb je de splitarmbanden besteld? En hoe laat je ze bezorgen? Ik ga denk voor de witte splitarmband! Dank je was een mooie. Morula was die nu lekker warm nestje bouwen
Hee bij mij werkte het niet werd zelfs in de afgelopen maanden , 4 maanden 3 zijn zwanger en die ene maand niet was met maansteen . Wat je volgens mij eigen ervaring het beste kunt doen is heel veel granaatappelsap drinken en die ingevroren granaatappelpitjes halen en die bijvoorbeeld in je muesli of havermout iedere ochtend eten. Ik geloof hier absoluut in . Wij waren al langer als half jaar bezig en de laatste 4 maanden constant dus zwanger geweest en nu hopelijk de plakker. Heel veel succes Ps health people granaatappel sap is in aan bieding bij ah 3 e pak gratis.
Heel lang gedragen; nooit zwanger en nooit een positieve werking op mijn cyclus. Afgedaan, tijdje gewacht en toen zwanger. Bijgeloof dames!